ستاره فیلم Dark Phoenix می‌گوید این فیلم درباره خانواده مردان ایکس است

ستاره‌ی فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه)، ایوان پیترز (Evan Peters) می‌گوید این فیلم تاریک، دراماتیک و فقط درباره دوستان و خانواده است. همه چیز برای XCU برعکس شده، این برخلاف موفقیت Deadpool 2 و شتاب حرکت قابل توجه X-Force است. به غیر از Merc With The Mouth، تاریخ اکران فیلم‌های جدید به تعویق افتاده و Gambit هنوز کارگردان ندارد. اما با اینکه X-Men: Dark Phoenix امسال اکران نمی‌شود، به نظر می‌رسد از وضعیت بهتری نسبت به فیلم‌های هم رده خود برخوردار است.

ما هنوز تریلر X-Men: Dark Phoenix را ندیده‌ایم اما از زمان انتشار اولین تصاویر این فیلم، حدس و گمان‌هایی زده شده است. انتشار پوستر این فیلم به صورت آنلاین، حاکی از آغاز رسمی فیلم است. از آنجایی که به مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو نزدیک می‌شویم، این انتظار نباید خیلی طولانی شود. ایوان پیترز درباره فیلم و شخصیت خود صحبت کرده است.

سایت خبری Den Of Geek با پیترز درباره فیلم American Animals صحبت کرد و این مصاحبه به سمت X-Men: Dark Phoenix کشیده شد. با اینکه او خیلی چیزی را فاش نکرد اما تم این بلاک‌باستر را آشکار کرد.

به نظرم عنوان فیلم همه چیز را مشخص می‌کند: این فیلم کمی تاریک‌تر و کمی درام است. آن واقعا درباره Phoenix و چالش درونی Jean و دوستان واقعی است. چه کسی در این شرایط سخت به شما کمک می‌کند؟ بنابراین، آن درباره این موضوع و درباره خانواده مردان ایکس است و فکر می‌کنم فیلم جدی باشد.

اگرچه این صحبت‌ها چیز زیادی را آشکار نمی‌کنند، این چالش جین با نیروی ققنوس می‌تواند همه را مجبور کند دوستان واقعی خود را پیدا کنند. اشاره بر خانواده مردان ایکس حاکی از این است که این گروه با هم صمیمی‌تر می‌شوند، و حتی با آزمایشات جدید و سختی‌هایی مواجه می‌شوند. این دلالت بر چیزی دارد که پیترز قبلا درباره شخصیت خود گفته بود، خصوصا اینکه Quicksilver بیشتر بازیگر تیم در مردان ایکس است. فیلم جدید جهش‌یافته‌ها را بیشتر بصورت تیم نشان می‌دهد که طرفداران را خوشحال می‌کنند.

جدا از تم‌‌های متعددی که فیلم به آن‌ها می‌پردازد، هنوز خیلی درباره این فیلم نمی‌دانیم.‌ شایعاتی درباره حضور Skrulls و Shi’ar بر سر زبان‌ها افتاده اما اخبار جدید درباره این فیلم، با فضا کاری ندارند. این با مفهوم هنر که از جین خارج از فضای زمین دیدیم، تصادم دارد اما می‌دانیم این فیلم ریبوت‌های مهمی خواهد داشت. شاید داستان درون کهکشانی دیده نشود، جدیدترین فیلم مردان ایکس خط داستان Dark Phoenix را نشان می‌دهد. اطلاعات رسمی پیرامون این فیلم به زودی منتشر می‌شوند.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Dark Phoenix

    دومین تریلر فیلم Dark Phoenix

    دومین تریلر فیلم Dark Phoenix مهر ماه امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تری…
  • Dark Phoenix و Gambit

    تأخیر در اکران Dark Phoenix و Gambit

    تأخیر در اکران Dark Phoenix و Gambit فاکس تا اواسط سال ۲۰۱۹ برای نهایی شدن قرارداد ادغام ب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *