فیلم سیکاریو (Sicario) یکی از مهم‌ترین فیلم‌های جنایی سال ۲۰۱۵ بود که برای سه رشته از طرف آکادمی اسکار نامزد شده‌بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

امسال علاقه‌مندان فیلم سیکاریو یکی از کاراکترهای مهم این فیلم یعنی آلخاندرو گیلیک (Alejandro Gillick) با بازی بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) را دوباره در سولدادو (Soldado) مشاهده می‌کنند. البته حضور جاش برولین ( Josh Brolin) و جفری داناوان (Jeffrey Donovan) در نقش‌های قبلی خودشان تایید شده‌است. به تازگی هم متیو مادین (Matthew Modine) ستاره سریال چیزهای عجیب و غریب (Stranger Things) به فیلم سولدادو پیوسته است. طبق اطالاعات منتشر شده، متیو مادین به عنوان وزیر دفاع آمریکا با نام جیمز رایدلی (James Ridley) در فیلم ظاهر می‌شود. این به این معنی است که او زمان زیاد را با  کاترین کینر (Catherine Keener) در نقش معاون رایدلی، در مقابل دوربین خواهد داشت.

متیو مادین از سال ۱۹۸۰ در هالیوود مشغول به کار است و در فیلم هایی مانند بلندی های اقیانوس آرام (Pacific Heights)،  ژاکت تمام فلزی (Full Metal Jacket) و شوالیه تاریکی بر می خیزد (The Dark Knight Rises) بازی کرده‌است. در تابستان گذشته او در سریال چیز های عجیب و غریب در نقش دکتر مارتین برنر (مردی که در آزمایشگاه هاوکین روی دختری که توانایی حرکت اشیا را داشت و می توانست از یک بعد به بعد دیگر و جهان های موازی برود، مطالعه می‌کرد) بازی کرد. حالا او دوباره در نقشی شبیه به مارتین یرنر به عنوان یک شخصیت دولتی مقتدر ظاهر خواهد شد. تا آن‌جایی که ما با جهان فیلم آشنا هستیم، به هیچ یک از شخصیت‌های دولتی در این فیلم نمی‌شود اطمینان کرد. پس بعید نیست که کاراکتر او شخصیتی منفی در فیلم داشته باشد.

داستان اولین قسمت فیلم سیکاریو مربوط به یک مامور زن با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt) بود که وارد ماموریت نابودی یکی از بزرگترین گروه‌های کارتل‌های مواد مخدر مکزیک می‌شد. طبق اطلاعات منتشر شده او دوباره به فیلم سولدادو باز نمی‌گردد و به جای آن نویسندگان سریال بر روی کاراکتر آلخاندرو گیلیک (Alejandro Gillick) که نقشش را بنیسو دل تورو بازی می‌کرد، تمرکز کرده‌اند. از این فیلم بیشتر به عنوان یک اسپین آف (داستان فرعی) سیکاریو یاد می‌شود. فیلمنامه فیلم سولدادو را همانند فیلم قبلی تیلور شرایدن (Taylor Sheridan) نوشته‌است. داستان فیلم هم بیشتر به درگیری‌های باندهای مواد مخدر مکزیک می‌پردازد. با اینکه پوستر فیلم سولدادو در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن مشخص نشده‌است. علاوه بر بازیگران نام برده، بازیگرانی مانندالیجا رودریگز (Elijah Rodriguez) ایزابلا مونر (Isabela Moner) و دیوید کاستاندا (David Castaneda) در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

توسط سینا رهبری

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *