سرمایه گذاری سامسونگ در فناوری هوش مصنوعی

شرکت های مختلفی هستند که روی فناوری هوش مصنوعی کار می کنند و یکی از آنها شرکت سامسونگ است. هوش مصنوعی امروزه بسیار محبوبیت داشته و کمپانی های مطرحی هستند که مایلند با فعالیت در زمینه این فناوری خود را مطرح تر از دیگر برندها سازند. البته شرکت های فناوری همیشه سعی داشته در رقابت با یکدیگر محصولات بزرگی را در بازار عرضه دارند و سامسونگ نیز با یک سرمایه گذاری بزرگ تصمیم داشته خودی نشان داده و به یک کمپانی بزرگ در این زمینه تبدیل شود.

سرمایه گذاری سامسونگ در فناوری هوش مصنوعی

شرکتی که همیشه تلاش های بزرگی در صنعت دنیای فناوری و دیجیتال داشته و حال با سرمایه گذاری دیگر در زمینه فناوری هوش مصنوعی می خواهد به پای ثابت این فناوری در حال رشد تبدیل شود. به گزارش رسانه های کره ای شرکت سامسونگ در کمپانی DeePhi Tech سرمایه گذاری بزرگی داشته که یک شرکتی مبتنی بر استارتاپ Tsinghua محسوب می شود. این استارتاپ بیشتر روی فناوری شبکه های عصبی و معماری سخت افزارهای شبکه عصبی کار می کند. این کمپانی کره ای یکی از شرکای  DeePhi Tech در کنار کمپانی هایی چون مدیاتک و آمازون وب سرویس است. هوش مصنوعی که سامسونگ روی آن سرمایه گذاری کرده احتمالا در آینده در محصولات کمپانی به کار گرفته می شود.

این وب سایت می گوید:

سامسونگ سرمایه گذاری بسیار خوبی در DeePhi Tech داشته که گروهی از توسعه دهندگان کره ای فعال در زمینه هوش منصوعی هستند.

هوش مصنوعی

گفته می شود سامسونگ علاقمند است تا چیپ هوش مصنوعی را در تلفن های هوشمند خود به کار گیرد. عملی که پیشتر هوآوی آن را در میت ۱۰ نیز به کار گرفته است. بنابراین می توان هوآوی را در این زمینه برتر از کمپانی کره ای دانست اگرچه سامسونگ نیز پیشتر فعالیتی داشته اما گسترده نبوده است. بنابراین هوش مصنوعی به هدف دیگر سامسونگ تبدیل شده و می خواهد با تمرکز روی آن اسمارتفون های آینده را با تمامی ویژگی های قابل توجهی که دارند به هوش مصنوعی مجهز کند و پیشرفته تر از قبل کند.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *