خانه ورزش اخبار ورزش سرنوشت خریدهای ویسی در سپاهان

سرنوشت خریدهای ویسی در سپاهان

0

سرنوشت خریدهای ویسی در سپاهان

عبدالله ویسی که ابتدای فصل قبل هدایت سپاهان را به عهده گرفته بود، با سبدی پر از خرید به این تیم آمد. اما با حضور کرانچار، یکی یکی این بازیکنان رد شدند. به غیر از احسان حاجی‌صفی که لژیونر شد، شجاع خلیل‌زاده که به پیشنهاد تیم‌ محبوب‌اش پاشخ مثبت داد و جلال علی‌محمدی که روند خوبی در تیم دارد، بقیه خریدهای ویسی مورد توجه کرانچار قرار نگرفتند و هر کدام به بهانه‌ای از سپاهان جدا شدند. حتی خود ویسی‌ هم بعد از چند هفته روی برخی از خریدهایش قلم قرمز کشید و خیلی زود آن‌ها را از سپاهان کنار گذاشت. خریدهایی که نه به درد آن زمان سپاهان خوردند و این تیم در یکی از بدترین فصل‌های اخیرش حتی سهمیه آسیا را هم نگرفت. و نه به درد آینده سپاهان خورد و حالا مشخص است که هیچ کدام از آن‌ها حتی در این تیم حضور هم ندارند.

سرنوشت خریدهای ویسی در سپاهان

لی اولیویرا: در ابتدای فصل کرانچار مجبور به حفظ این دروازه‌بان شد که قرارداد سال قبل‌اش، دو ساله امضا شده بود تا سپاهان امتیازات زیادی را بابت اشتباهات اولیویرا از دست بدهد. در نهایت هم در این نیم‌فصل، صبر کرانچار لبریز شد و ‌اولیویرا را به عنوان اولین بازیکن از تیم کنار گذاشت.

 پدرو هنریکه : ویسی بعد از یک نیم‌فصل متوجه خرید اشتباهش شد و او را در لیست خروجی قرار داد. در نهایت پدرو سپاهان را به مقصد لیگ یک کره‌جنوبی ترک کرد.

طالب ریکانی: در ابتدای این فصل از سپاهان جدا شد و به تیم جدید عبدالله ویسی رفت. ولی در نیم‌فصل از استقلال خوزستان هم کنار رفت و راهی نفت آبادان شد. ‌

احسان حاج‌صفی: با پیشنهاد اروپایی، حاج‌صفی ترجیح داد که لژیونر شود.

دنیل نوروزی: بازیکن دو رگه ایران آلمانی، خیلی زود قراردادش را فسخ کرد و به بهانه سربازی، از سپاهان جدا شد.

جلال عبدی: خرید نیم‌فصل ویسی بود که با حضور کرانچار، راهی لیگ یک شد.

شجاع خلیل زاده: در ابتدای این فصل از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس رفت.

علی هلیچی: خرید نیم‌فصل ویسی در سپاهان بود. ولی در پایان فصل با نظر کرانچار از این تیم کنار گذاشته شد و به نفت آبادان پیوست. حالا هم خبر جدایی‌اش از آبادان به گوش می‌رسد.

عماد میرجوان: مهاجم رشتی سپاهان که اول فصل قبل به این تیم اضافه شده بود، در پایان فصل از سپاهان جدا شد و به سپیدرود رفت.

فرید بهزادی کریمی: اولین قدم کرانچار در سپاهان، کنار گذاشتن فرید کریمی بود.

جلال‌الدین علی‌محمدی: تنها خرید ویسی که کرانچار هم از او استفاده می‌کند و به کمک سپاهان آمده، جلال علی‌محمدی نام دارد.

محمود قائد رحمتی: این بازیکن در بازی فصل قبل سپاهان مقابل پرسپولیس، رباط صلیبی پاره کرد.

مهرداد محمدی: مهرداد هنوز در سپاهان حضور دارد، ولی پیشنهاد معاوضه او با محمدرضا اخباری، نشان می‌دهد که محمدی هم پیش کرانچار محبوبیتی ندارد.

موسی کولیبالی: کولی‌بالی اول فصل راه‌اش را از سپاهان به سمت تیم جدید ویسی کج کرد. هر چند که حالا قصد دارد از استقلال‌خوزستان جدا شود.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *