سرورهای بازی Demon’s Souls به زودی غیر فعال می‌شود

با توجه به جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سونی اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۱۸، سرورهای آنلاین بازی Demon’s Souls غیرفعال خواهند شد. به عبارتی کاربران این بازی روی پلی استیشن 3 تا پایان ماه فوریه به بخش آنلاین دسترسی دارند و پس از تاریخ ذکر شده، تنها می‌توانند بخش آفلاین را تجربه کنند.

درادامه کمپانی Sony در وبسایت خود اعلام کرد که در راستای غیرفعال شدن سرورهای آنلاین بازی Demon’s Souls بازیکنان دیگر به بخش کوآپ، لیدربوردز، شبح‌های بازی و Bloodsteinها (که توسط سایر بازیکنان دنیای بازی به جای مانده‌اند) دسترسی نخواهند داشت و درکنار این موارد، پیام‌ها و نکاتی که توسط بازیکنان نوشته می‌شدند نیز از بین می‌رود.

از طرفی کمپانی اتلوس (Atlus)، ناشر نسخه غربی بازی Demon’s Souls، در وبسایت خود اعلام کرده که این تغییرات روی نسخه غربی بازی نیز اعمال خواهد شد و خداحافظی با بخش آنلاین این بازی بسیار سخت است.

بازی Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند. سرورهای آنلاین این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۲ غیرفعال شود ولی به خاطر وجود کاربران زیاد این بخش، پنج سال دیگر در دسترس قرار گرفت.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *