ریزر چند روز پیش پول مجازی خود و کیف پول مجازی zVault را معرفی کرد و حالا روشی برای جایزه گرفتن این پول از طریق بازی محبوبتان را معرفی کرده است. با سرویس کورتکس ریزر ‌می‌توانید از این مزیت برخوردار شوید.

سرویس کورتکس ریزر یک بسته نرم‌افزاری برای ویندوز 7، 8 و 10 است که برای بهینه‌ سازی عملکرد سیستم، مدیریت بازی‌ها و استریم بازی به سایت‌هایی مانند Twitch و YouTube عرضه شده است. اکنون شما می‌توانید در کمپین جدید ریزر به ازای هر دقیقه بازی کردن بازی مورد نظرتان سه zSilver هدیه بگیرید. با وجود این‌که امتیازهای zVault ارزش قانونی نداشته و قابل تبدیل به دلار نیستند اما در جاهایی دیگر استفاده‌هایی خواهد داشت. برای مثال می‌توانید از این پول مجازی برای تخفیف‌ها و خرید محصولات ریزر استفاده کنید. ریزر امیدوار است در آینده کاربردهای بیش‌تری مثل تهیه بلیط سینما و یا قهوه از فروشگاه‌های معتبر را نیز از این طریق میسر کند.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که در هر روز تنها می‌توانید 900 امتیاز کسب کنید که معادل پنج ساعت بازی کردن است. هدایای قابل دریافت نیز از 4500 امتیاز برای تخفیف خرید تا 220000 امتیاز برای کیبورد مکانیکی محبوب BlackWidow Chroma قابل دریافت است. شایان ذکر است که کمپین جدید ریزر تنها برای بازی‌های خاصی فعال است که البته جزو محبوب‌ترین بازی‌ها هستند. در این لیست نام‌هایی مثل Overwatch، League of Legends و Counter-Strike: GO به چشم می‌خورد که هر سه جز پنج بازی محبوب آنلاین دنیا محسوب می‌شوند.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *