سریالی از «جان ویک» توسط شبکه Starz ساخته می شود

طبق آخرین اخبار از شبکه استارز، این شبکه سریال با اقتباس از مجموعه «جان ویک» را برنامه ریزی کرده است.

در روزی که گذشت، شبکه ی «Starz» اعلام کرد که مراحل تولید سریالی بر اساس فیلم محبوب «جان ویک» را آغاز کرده است. این سریال با نام «The Continental» در حال ساخت می باشد و کارگردانی آن برعهده ی کارگردان فیلم جان ویک یعنی «چاد استاهلسکی» می باشد. نویسنده ی فیلم جان ویک یعنی «درک کلستاد» برای سریال نیز قلم به دست خواهد شد و خبر مسرت بخش دیگر برای هواداران این است که «کیانو ریوز» هم در این سریال حضور خواهد داشت.

در کنار درک کلستاد، نویسنده ی سریال هایی چون «The Wire» و «Sons of Anarchy» یعنی آقای «کریس کالینز» نیز به تیم سازنده ی سریال پیوسته است. سخنگوی شبکه ی استارز در مصاحبه ی اخیر خود چنین بیان کرده است:

کالینز تمرکز خود را روی شخصیت پردازی اعضای موسوم به کانتیننتال خواهد گذاشت. این سریال داستان خود را در شهر لس آنجلس روایت می کند و به مانند فیلم های جان ویک اثری اکشن در انتظار شماست. کیانو ریوز به عنوان تهیه کننده ی سریال با ما همکاری می کند و ما در حال انجام مذاکراتی با او هستیم که به عنوان بازیگر نقش اول نیز در سریال به ایفای نقش بپردازد.

مدیر عامل شبکه ی استارز نیز در مصاحبه ی جدید خود چنین بیان کرد:

سریالی که در حال تولیدش هستیم با هرآنچه تاکنون در تلویزیون دیده اید متفاوت است. ما قول می دهیم که شاهد سکانس های اکشن بسیاری باشید که در آن قاتلین ماهر در حال تیراندازی به سوی یکدیگر هستند. سعی ما بر این است که شخصیت هایی به مراتب تاریک تر و مرموزتر از فیلم های جان ویک به مخاطبان عرضه کنیم.

در حال حاضر تاریخ پخشی برای سریال «The Continental» اعلام نشده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *