دو سریال جدید براساس کتاب‌های «جورج آر.آر مارتین» در شبکه‌ی Hulu ساخته می‌شود

دو سریال جدید براساس کتاب‌های محبوب «وایلد کاردز» (Wild Cards) به نویسندگی «جورج آر.آر. مارتین» ساخته می‌شود. این پروژه که با همکاری یونیورسال کیبل پروداکشن به تولید می‌رسد، از طریق شبکه‌ی اینترنتی هولو پخش خواهد شد. این دو سریال توسط «اندرو میلر» نویسنده «حلقه‌ی مخفی» (The Secret Circle) نوشته می‌شود.

داستان این مجموعه در زمان حال روی می‌دهد و در مورد ویروسی ناشناخته است که در سال ۱۹۴۶ در منهتن منتشر شده و ۹۰ درصد مبتلایان را از بین می‌برد. دی‌ان‌ای نجات یافتگان این بیماری تغییر می‌کند و بر روی ظاهر آنان تأثیرات عجیبی می‌گذارد، اما درصد اندکی از آن‌ها به قدرت‌های ابرانسانی دست پیدا می‌کنند. این ویروس که «وایلد کارد» نام گرفته، نسل به نسل منتقل شده و می‌تواند پیش از فعال شدن به واسطه‌ی یک رویداد ناگوار مخفی و کشف نشده باقی بماند. این ویروس به محض بروز، یا حامل آن را از پای در می‌آورد و یا قدرت‌های خداگونه به او می‌بخشد. اکنون پس از دهه‌ها تحمل رنج، قربانیان ویروس قصد دارند آینده را به دست خودشان رقم بزنند.

مارتین در سال ۲۰۱۶ خبر خریداری شدن حق اقتباس از کتاب‌هایش را اعلام کرده بود. وی در نگارش فیلمنامه مشارکت نخواهد کرد چرا که سرگرم توسعه اسپین‌آف‌های «بازی تاج‌وتخت» است. «نایت‌فلایرز» (Nightflyers) سریال دیگری است که از رمان او برای شبکه Syfy اقتباس می‌شود.

«وایلد کاردز» یک مجموعه کتاب ۲۷ جلدی بوده و اولین جلد آن در سال ۱۹۸۶ عرضه شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *