سریال زخم کاری در توییتر فارسی ترند شد

قسمت دوازدهم سریال زخم کاری باعث شد این سریال به فهرست مباحث ترند توییتر فارسی وارد شود.

پس از پخش قسمت دوازدهم سریال زخم کاری، این سریال شبکه نمایش خانگی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. به احتمال فراوان یکی از دلایل این امر، وجود سکانسی خاص مربوط‌به حضور دو نفر از شخصیت‌های سریال در استخر است؛ چراکه بسیاری از کاربران در فضای مجازی به‌خصوص درباره همین سکانس صحبت کرده‌اند. به‌همین ترتیب سریال زخم‌کاری پس از پخش قسمت دوازدهم به یکی از مباحث پربسامد توییتر نیز تبدیل شد و به فهرست ترندهای توییتر فارسی هم راه پیدا کرد.

به‌نقل از روابط عمومی زخم کاری، «این برای اولین‌بار است که یک سریال ایرانی ترند توییتر فارسی شده است.» سریال زخم کاری همچنین در وب‌سایت IMDb امتیاز بالایی دارد. تا به این لحظه امتیاز کلی این سریال در سایت مذکور ۸.۲ است. قسمت دوازدهم سریال زخم کاری نیز امتیاز ۹.۳ را از سوی مخاطبان خود در IMDb دریافت کرده است، به‌این‌ترتیب قسمت دوازدهم زخم کاری بالاترین امتیازِ IMDb را بین دیگر اپیزودهای این سریال دارد.

سریال زخم کاری از ابتدای پخش تاکنون حاشیه‌های مختلفی داشته است. برای نمونه محمد حسین مهدویان، کارگردان زخم کاری چندبار درباره سانسور این سریال شبکه نمایش خانگی صحبت کرده است. با این همه، سریال زخم کاری به‌ کارگردانی محمدحسین مهدویان و با بازی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری و مهدی زمین پرداز جلوی دوربین رفته است و به‌صورت هفتگی پخش می‌شود. زخم کاری اولین تجربه‌ی سریال‌سازی محمدحسین مهدویان به حساب می‌آید.

محمدحسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری سابقه ساخت فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز: رد خون، لاتاری، درخت گردو و شیشلیک را دارد. جواد عزتی، بازیگر اصلی سریال زخم کاری در فیلم‌های ماجرای نیمروز، لاتاری و ماجرای نیمروز: رد خون با محمدحسین مهدویان همکاری کرده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *