سریال «لوسیفر» پس از سه فصل کنسل شد

سریال فانتزی «لوسیفر» (Lucifer) پس از سه فصل پایان یافت و شبکه فاکس اعلام کرد که فصل چهارم آن را به تولید نخواهد رساند. «لوسیفر» توسط استودیوی برادران وارنر ساخته شد و در سال 2016 فراتر از انتظارات ظاهر شد و از این رو فاکس طی تنها نه ماه، اپیزودهای بیشتری از فصل دوم را سفارش داد و قرارداد تولید فصل سوم آن را زودتر از موعد تمدید کرد. فصل گذشته، «لوسیفر» رقابت شانه به شانه‌ای با سریال پرخرج‌تر و پرستاره‌تر شبکه یعنی «گاتهام» داشت و هر دو سریال ریتینگ میانگین 1.1 را در میان مخاطبین 18-49 ساله به ثبت رساندند.

«گاتهام» و «لوسیفر» که هر دو از کتاب‌های کامیک اقتباس شده‌اند، امسال با کاهش بیننده مواجه شدند. در سریال «لوسیفر» که بر اساس کتاب مصوری نوشته «نیل گیمن»، «سم کیث» و «مایک درینگنبرگ» ساخته شده، «تام الیس»، «لورن جرمن»، «ریچل هریس»، «دی بی وودساید»، «لزلی ان برنت»، «ایمی گارسیا»، «تریشا هلفر»، «اسکارلت استوز» و «کوین الخاندرو» ایفای نقش کرده‌اند.

در فصل سوم سریال، همچون فصول گذشته، فرشته سقوط کرده «لوسیفر مورنینگ‌استار» یا «ارباب دوزخ» با ظاهر جذاب و دلفریبش به پلیس لوس آنجلس در به دام انداختن جنایتکاران یاری می‌رساند.

خبر کنسل شدن سریال برای اولین بار توسط الیس از طریق توئیتر اعلام شد. این در حالی است که فصل سوم با یک گره داستانی بزرگ به پایان ‌رسید، مسئله‌ای که به گفته «جو هندرسون» شورانر سریال به شدت طرفداران را عصبی خواهد کرد. هندرسون بابت این اتفاق از هواداران عذرخواهی کرده و ادعا کرده که قسمت پایانی فصل سوم، بهترین فیلمنامه‌ی به نگارش درآورده شده توسط اوست. وی ضمناً از هواداران خواسته با هشتگ SaveLucifer# اعتراض خود را به مسئولین شبکه فاکس نشان دهند و «سروصدا» به پا کنند تا شاید لوسیفر هم مثل سریال «بروکلین نه-نه» که روز گذشته از شبکه فاکس به NBC کوچ کرد، دوباره احیا شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *