سریال «پاپ جدید»: بازگشت «جود لا»، اضافه شدن «جان مالکوویچ»

سریال «پاپ جدید» (The New Pop) به کارگردانی «پائولو سورنتینو» نوامبر امسال آغاز می‌شود. ساعاتی پیش اطلاعاتی از پروژه تلویزیونی جدید این فیلمساز پس از «پاپ جوان» (The Young Pop) منتشر شده که هیجان‌انگیزترین آن‌ها خبر بازگشت «جود لا» و اضافه شدن «جان مالکوویچ» به فهرست بازیگران است. لا در «پاپ جوان» که در ژانویه ۲۰۱۷ از شبکه HBO پخش شد و با استقبال منتقدین همراه بود، در نقش اصلی سریال بازی کرد.

شبکه HBO ماه می گذشته اعلام کرده بود سورنتینو و همکار نویسنده او «اومبرتو کانتارلو» در حال نگارش فیلمنامه «پاپ جدید» که یک دنباله برای «پاپ جوان» به حساب می‌آید هستند. بازگشت لا ممکن است به معنای ابقای وی در نقش قبلی باشد، اما این مسئله هنوز به تأیید رسمی نرسیده و معلوم نیست که او در نقش پاپ آمریکایی «لنی بلاردو» بازی می‌کند یا نه. سرنوشت لنی در پایان «پاپ جوان» به روشنی به تصویر کشیده نشد.

مالکوویچ که این روزها سرگرم فیلمبرداری مینی‌سریال «قتل‌های ای‌بی‌سی» است، انتظار می‌رود در نقش اصلی «پاپ جدید» به ایفای نقش بپردازد. به نوشته منابع خبری، «پاپ جدید» سریالی به کلی جدید از سورنتینو است اما عناصری از «پاپ جوان» را در خود خواهد داشت.

سورنتینو پس از «پاپ جوان»، یک فیلم دو قسمتی ایتالیایی به نام «لورو» (Loro) را کارگردانی کرد. پیش‌بینی می‌شود این فیلمساز فیلمبرداری «پاپ جوان» را از آبانماه در ایتالیا کلید بزند.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *