سریال Big Bang Theory پس از فصل 12 به پایان می‌رسد

سریال «نظریه بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) به پایان راه رسید. علی‌رغم اظهارات اخیر مدیران CBS در مورد احتمال تولید فصل‌های بیشتر برای این سریال پربیننده، «چاک لوری» ساعاتی پیش اعلام کرد که این مجموعه کمدی در تاریخ می ۲۰۱۹ پس از پخش فصل دوازدهم پایان می‌یابد. «نظریه بیگ بنگ» با این وجود با رکورد ۱۲ فصل و ۲۷۹ اپیزود، طولانی‌ترین سریال چند دوربینه تاریخ استودیوی تلویزیونی برادران وارنر باقی می‌ماند.

در بیانیه مشترک استودیوی تلویزیونی برادران وارنر، شبکه CBS و استودیوی فیلمسازی «چاک لوری» آمده است،‌ «ما تا ابد قدردان هوادارانی خواهیم بود که در این دوازده سال از «نظریه بیگ بنگ» حمایت کردند. بازیگران، نویسندگان و سایر عوامل سریال بشدت از موفقیت مجموعه خوشحالند و می‌خواهند در فصل و اپیزود نهایی، پایانی حماسی خلق کنند.»

خبر پایان سریال «نظریه بیگ بنگ» درحالی منتشر می‌شود که همین دو هفته قبل، «کلی کال» مدیریت «سی‌بی‌اس اینترتینمنت» در کنفرانس منتقدین تلویزیونی اعلام کرده بود، «ما بر این باور نیستیم که این فصل آخر سریال باشد و در حال رایزنی با استودیوی برادران وارنر برای تمدید کردن آن هستیم.»

فصل یازدهم سریال با ثبت میانگین بیننده ۱۸.۹ میلیونی، بالاتر از برنامه «فوتبال یکشنبه شب» و پایین‌تر از سریال کنسل شده «رزان»، دومین سریال پربیننده فصل شد. این سریال در جذب بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله اندکی دچار مشکل بود اما با وجود این پس از «ما همینیم» (This Is Us) شبکه NBC به عنوان دومین برنامه تفریحی پربیننده لقب گرفت.

بنابر ادعای منابع نزدیک به سریال، مهمترین علت اصلی اتخاذ چنین تصمیمی از سوی تهیه‌کنندگان فقدان ایده برای ادامه سریال بوده است. در سال ۲۰۱۷ وقتی که سریال برای فصل یازدهم و دوازدهم تمدید شد، احتمال آن می‌رفت که فصل ۱۲ آخرین فصل سریال باشد، اما عده کمی پیش‌بینی می‌کردند که «نظریه بیگ بنگ» بتواند در میان پربیننده‌ترین سریال‌های فصل جای بگیرد.

پنج بازیگر ثابت سریال پردرآمدترین بازیگران حال حاضر تلویزیون هستند و برای بازی در هر اپیزود حدود ۱ میلیون دلار دریافت می‌کنند. بین CBS و WBTV، بین استودیو و بازیگران و همچنین بین استودیو و نویسندگان سریال برای فصل‌های بعدی قراردادی به امضاء نرسیده و باوجود آنکه راضی کردن عوامل سریال به بازگشت توسط CBS و WBTV کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسید، طبق شنیده‌ها تهیه‌کنندگان بدون جویا شدن نظر سایرین به بازگشت، تصمیم به خاتمه دادن تولید سریال گرفته‌اند.

پخش فصل پایانی «نظریه بیگ بنگ» از روز دوشنبه ۲۴ سپتامبر آغاز می‌شود و سپس پخش معمول آن در روزهای پنجشنبه از ۲۷ سپتامبر ادامه می‌یابد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *