سریال The Boys به یکی از پربازدیدترین مجموعه‌های Amazon Prime تبدیل شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه طنز و ابرقهرمانی جدید شبکه آمازون یعنی سریال The Boys (بویز) با سرعت بسیار زیادی به یکی از پربازدیدترین مجموعه‌های این پلتفرم در سال جاری تبدیل شده است. البته لازم به ذکر است که این سریال، تبدیل به پربازدیدترین مجموعه‌های تاریخ سرویس Prime Video هم شده است. بعد از این اتفاق و دستیابی به چنین دستاوردی، آمازون پرایم ویدیو خوشحالی خودش را ابراز کرد. جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون در طی بیانیه‌ای این موفقیت را که این مجموعه توانست در زمان بسیار کمی به آن دست پیدا کند، نشان داد و خوشحالی خود را اینگونه بیان کرد:

ما بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم که سریال بویز در دو هفته اول خود توانست از انتظارات ما در میزان بازدیدها پیشی بگیرد و به درجات بالایی برسد. این سریال با کمک مخاطبان ما در سرویس پرایم ویدیو، تبدیل به یکی از پربازدیدترین سریال‌های اختصاصی آمازون شده است. همین اتفاق، انرژی و همچنین هیجان بسیار زیادی را برای ما ایجاد کرده که هرچه زودتر برای فصل دوم آماده شویم.

چندی پیش این کمپانی روی اعتمادی که نسبت به این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی داشت، تاکید زیادی کرد. آنها حتی در ماه جولای و چند روز پیش از اینکه فصل اول سریال The Boys در سرویس استریمشان پخش شود، آن را برای فصل دوم هم تمدید کردند. در حال حاضر شبکه آمازون هنوز هیچ تاریخ پخشی را برای فصل دوم این سریال بسیار محبوب خود اعلام نکرده است. با این حال، شورانر مجموعه یعنی اریک کریپک اطمینان داد که اعضای تیم تولید سخت مشغول کار کردن هستند تا فصل جدید را زودتر تولید کنند و تا زمانی که محبوبیت سریال در حال افزایش است، قسمت‌های جدید را هم به نمایش در بیاورند.

گزارشگر سایت خبری آی جی ان اخیرا با یکی از بازیگران مجموعه یعنی کارل اربن درباره آینده این سریال صحبت کرد. این بازیگر معتقد است که سریال بویز «جلوتر از زمان خودش است»؛ آن هم در مقابل اتفاقات و موضوعات اجتماعی‌ای که امروزه اکثر افراد با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. او در ادامه اینگونه توضیح داد:

من فکر می‌کنم که در مجموع سریال The Boys استعاره بسیار خوبی برای فرهنگ سلبریتی‌های مدرن است. شما فقط باید به رسوایی‌های بسیار زیادی که حول محور سلبریتی‌ها به وجود آمده نگاه کنید؛ از واینستین گرفته تا کازبی و اسپیسی و تعداد بیشماری از افراد مختلف که جامعه آنها را ستایش می‌کنند و الگوی دیگران هستند. اما در حقیقت آن چیزی که باید، اتفاق نیفتاده است. سریال The Boys جلوتر از زمان خود بود و این مسائل را خوب شناسایی کرد و آن را در چارچوب یک ژانر ابرقهرمانی قرار داد.

تانی کال

برگرفته از ign

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *