سریال Brooklyn Nine-Nine پس از پنج فصل کنسل شد

سریال کمدی «بروکلین نه-نه» شبکه فاکس با بازی «اندی سمبرگ» و «آندره براگر»، به آخر خط رسید. این سریال تنها کمدی شبکه بود که در یک استودیوی دیگر یعنی یونیورسال تی‌وی به تولید رسیده بود.

«بروکلین نه-نه» پربیننده‌ترین سریال کمدی شبکه فاکس در فصل تلویزیونی جاری نیز بود که با ریتینگ 1.3 در میان بزرگسالان 18 تا 49 ساله رکورد سریال‌های «آخرین انسان روی زمین» و «ال‌ای به وگاس» را پشت سر گذاشته بود.

این سریال پخش خود را با رکوردهای کم‌نظیر بیننده از سپتامبر سال 2013 از گرفته بود و پس از آن به سرعت نظر مدیران شبکه فاکس را برای تولید فصل دوم جلب نمود و در ضمن دو نامزدی گلدن گلوب را هم کسب کرد. «بروکین نه-نه» به سبب انتقال چند باره روزهای پخش از یکشنبه به سه‌شنبه، هیچ‌گاه موفق نشد طیف وسیعی مخاطبین گروه‌های مختلف سنی را به خود جذب کند.

این سریال با نویسندگی «مایکل شور» و «دن گور»، زندگی کارآگاه بی‌مسئولیتی به نام «جیک پرالتا» با بازی سمبرگ را روایت می‌کرد که در حوزه 99 اداره پلیس نیویورک مشغول کار است.

سه ساعت پس از اعلام اتخاذ این تصمیم از سوی شبکه فاکس، این خبر به داغ‌ترین موضوع بحث توئیتر تبدیل شد و افراد سرشناسی چون «سث مایرز»، «لین-مانوئل میراندا» و «مارک همیل» به آن واکنش نشان دادند. سرویس هولو که حق پخش آنلاین سریال را در اختیار دارد نیز برای توید ادامه سریال علاقه نشان داده و احتمال کوچ سریال به آن سرویس به مانند «پروژه میندی» دیگر سریال کمدی کنسل شده فاکس بسیار بالاست. آن سریال پس از سه فصل از طرف فاکس کنسل اعلام شد اما پس از آن به هولو نقل مکان کرد.

سرویس نتفلیکس و نیز شبکه کابلی TBS که دسامبر گذشته حق پخش سریال را خریداری کرد می‌توانند مقصدهای بعدی «بروکلین نه-نه» باشند. شبکه NBC که به استودیوی سازنده سریال تعلق دارد هم امکان نجات «بروکلین نه-نه» را دارد. از طوی دیگر هواداران پرشور سریال هم بیکار ننشسته و در وبسیات چینج.کام درحال جمع آوری امضاء هستد.از منابع نزدیک به سریال هم خبر می‌رسد که سازندگان بسیار به ادامه تولید این سریال خوش‌بین هستند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *