سریال Buffy The Vampire Slayer ریبوت می شود!

شنیدن آن این روزها چندان عجیب نیست، اما شنیده ایم که مجموعه تلویزیونی Buffy the Vampire Slayer (ﺑﺎﻓﯽ ﻗﺎﺗﻞ ﺧﻮﻥﺁﺷﺎﻡها) جاس ویدون هم قرار است به جمع سریال های در حال ریبوت بپیوندد؛ سال قبل بود که باری دیگر بحث بازآفرینی این سریال به میان آمد، اما بیشتر بازیگران سریال اظهار کردند که حاضر نیستند برای نسخه جدید بازگردند. ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺑﻮﺭﻧﺎﺯ بازیگر نقش آنجل از مدتها قبل ادعـا کرده بود که دیگر کاری با شخصیت خودش در این سریال ندارد و آن را کاملا پشت سر گذاشته است.

ﮐﻠﯿﺮ ﮐﺮﯾﻤﺮ بازیگر نقش گلوری اخیرا احساس خودش در این مورد را فاش کرده است، با گفتن اینکه هیچکس خواستار یک Buffy ریبوت شده نیست، مخصوصا با توجه به اینکه بازیگران اصلی در آن حضور ندارنـد — کلا بازسازی یک سریال مشهور کار پرخطری محسوب می شود. البته این اظهارات نتوانست جلوی گسترده تر شدن این ایده را بگیرد، FOX نیز اظهار داشت که ریبوت سریال Buffy the Vampire Slayer در صورتی که جاس ویدون در مورد علاقه خودش برای انجام این کار تصمیم بگیرد می تواند جزو برنامه باشد. و حالا اینطور به نظر می رسد که او علاقه مند است.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده آقای جاس ویدون بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی در ریبوت Buffy the Vampire Slayer دخالت خواهد داشت، با ﻣﻮﻧﯿﮑﺎ ﺍﻭﻭﺳﻮ ﺑﺮﯾﻦ (Midnight, Texas/Agents of S.H.I.E.L.D.) بعنوان شورانر بر روی تولید نظارت خواهنـد داشت. تعدادی از ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩهای اجرایی سریال اصلی نیز برای نسخه جدید باز خواهند گشت، از جمله ﮔﯿﻞ ﺑﺮﻣﻦ، Fran Kazui و ﮐﺰ ﮐﻮﺯﻭﯼ. Joe Earley یکی از همکارهای ﺑﺮﻣﻦ نیز قرار است بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی در پشت صحنه سریال حضور داشته باشد.

تا این نقطه، گفته شده که ﺧﻮﻥﺁﺷﺎﻡﮐﺶ جدید قرار است یک شخصیت آفریقایی-آمریکایی باشد و طبق شنیده ها سریال تمرکز خیلی ویژه ای بر روی دگرسانی خواهد داشت — باید اشاره کنیم که امکان تغییرات خیلی زیاد است. نویسندگان ادعا کرده اند که این پروژه هنوز در اولین مراحل خودش قرار دارد و فعلا هیچ چیز معلوم و قطعی نیست. بازسازی Buffy the Vampire Slayer هنوز هیچ خانه ای برای خودش پیدا نکرده، پس قطعا شبکه ها و سرویس های استریم مختلفی برای گرفتن آن جلو خواهند آمد. با توجه به محبوبیت این سریال، توسعه و تولید آن مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید، پس منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *