سریال Chilling Adventures of Sabrina نت‌فلیکس کنسل شد

نت‌فلیکس تولید سریال دیگری را لغو کرد. این شبکه چهارشنبه ۸ ژوئن اعلام کرد که سریال درام «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» را با «بخش چهارم» که امسال روی ایر می‌رود به پایان می‌رساند.

«روبرتو آگیره ساکاسا» شورانر سریال می‌گوید:‌ «کار بر روی «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» از روز اول برای من افتخار بزرگی بود. همکاری با بازیگران، از جمله کیرنان به عنوان ساحره‌ی نوجوان محبوب بسیار لذت‌بخش بود. از عوامل، نویسندگان، تدوین‌گران، دستیاران و همه‌ی کسانی که عشق‌شان را از این سریال رؤیا‌گونه دریغ نکردند کمال تشکر را دارم. از همکاران‌مان در نت‌فلیکس، برادران وارنر، برلانتی و آرچی کامیکس قدردانی می‌کنم که به ما اجازه دادند داستانی که می‌خواستیم را بازگو کنیم. مشتاقیم که بخش چهارم را هرچه زودتر تقدیم کنیم.»

سریال «سابرینا» در حالی کنسل اعلام شد که چند روز قبل اسپین‌آف «کتی کین» آگیره ساکاسا نیز پس از یک فصل توسط شبکه‌ی CW کنسل شد. این نویسنده‌ی پرکار هنوز برای فصل پنجم سریال «ریوردیل» که سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد با برادران وارنر قرارداد دارد.

«سابرینا» مانند «ریوردیل» برای پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا ساخته شده بود. «ریوردیل» ابتدا در شبکه‌ی Fox مراحل توسعه را آغاز کرد و سپس به CW رفت. در حالی که «سابرینا» به عنوان یک اسپین‌آف در شبکه‌ی CW طراحی شد و سپس به نت‌فلیکس کوچ کرد و سفارش ساخته دو فصل و ۲۰ اپیزود را دریافت کرد. این سریال زمانی به نت‌فلیکس آمد که «ریوردیل» در نت‌فلیکس پربیننده شد.

این سریال اواخر سال ۲۰۱۸ سفارش ساخت «بخش سوم و چهارم» – یا همان فصل سوم و چهارم – را به شکل ۱۶ اپیزود دریافت کرد. نت‌فلیکس مانند دیگر سرویس‌های استریمینگ آمار بینندگان عناوینش را اعلام نمی‌کند اما بخش/فصل اول سریال از مخاطبین امتیار ۸۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد، در حالی که از منتقدین امتیاز ۹۰ درصد گرفته بود. امتیاز مخاطبین سریال در حال حاضر به ۶۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

«سابرینا» تنها سریالی نیست که اخیراً توسط نت‌فلیکس به انتها رسانده شده. این شبکه در ماه ژوئیه اعلام کرد که سریال‌های پربیننده‌ی «اوزارک»، «متد کامینسکی» و «برای من مرده» را به پایان می‌برد. تمامی این عناوین در استودیوهای دیگری به تولید رسیده بودند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *