سریال Lord of the Rings آمازون ممکن است 2021 منتشر شود

رئیس کمپانی آمازون، Jennifer Saike ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ سریال Lord of the Rings ممکن است در سال ۲۰۲۱ به دست طرفداران برسد. این سریال هنوز در اولین مراحل توسعه قرار دارد، اما به راحتی می تواند گفت که بلندپروازانه و پرﻫﺰﯾﻨﻪترین سریال این کمپانی است. اولین گزارش ها تایید کردند که اقتباسی تلویزیونی از داستان فانتزی جی.آر.آر. تالکین ﻣﯽتواند ۵۰۰ میلیون دلار هزینه روی دست کمپانی بگذارد — البته تولید چندین فصل از آن — که پیش بینی شده ممکن است این مبلغ تا یک میلیارد دلار هم افزایش پیدا کند. خانم Saike پیش از این تایید کرده است که در سریال شاهد حضور شخصیت های مورد علاقه طرفداران خواهیم بود، شایعه ها ادعا دارند که نسخه جوان آراگون در سریال Lord of the Rings حضور خواهد داشت.

البته باید اشاره کنیم بیشتر چیزهایی که در مورد این سریال به گوشمان ﻣﯽخورد تایید شده نیستند، بنابراین بطور دقیق نمی دانیم که چند سال دیگر موفق به تماشای سریال LOTR خواهیم شد، اما بلاخره یک روز می توانیم نگاهی از زاویه تلویزیون به ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺎﻧﯽ (Middle-earth) داشته باشیم. طبق صحبت های Saike، مجموعه تلویزیونی Lords of the Rings هنوز یک شورانر یا حتی عنوان رسمی ندارد، اما ممکن است تا سه سال دیگر بطور رسمی از طریق سرویس استریم Amazon در اختیار طرفداران قرار گیرد.

جنیفر هالیوود ریپورتر را در جریان گذاشته که با وجود بحث های زیاد صورت گرفته پیرامون این سریال حماسی، قرارداد برای نسخه تلویزیونی the Lord of the Rings تنها یک ماه قبل بسته شده، پس هنوز زمان زیادی تا شروع تولید آن باقی مانده است. او گفت در حال مذاکره با نویسندگان هستند، اما برنامه دارند که کار را خیلی زود شروع کنند. علاوه بر LOTR خانم Saike به فصل جدید سریال The Expanse اشاره کرد و گفت که قرار است سریال های بزرگی را تولید کنند. در صحبت هایش هم اشاره نمود که طی دو سال آینده سریال Lord of the Rings تولید خواهد شد و در سال ۲۰۲۱ ممکن است آماده عرضه شود.

ما شنیده ایم که پیتر جکسون کارگردان مجموعه فیلم Lord Of the Rings و The Hobbit هیچ دخالتی در پروسه تولید سریال پیش رو ندارد، اما هنوز ممکن است برعکس این صحبت ها اتفاق بیافتد چون عدم دخالت وی تاکنون بطور رسمی تایید نشده و خانم Saike هم در صحبت هایش آن را رد نکرده است. خود جکسون گفته که هیچ ارتباطی با این سریال ندارد، اما جنیفر اخیرا خبر از مذاکرات Amazon با پیتر داده است، پس شاید به نتیجه برسند و بتوانند از ایده های جکسون برای خلق نسخه تلویزیونی LOTR استفاده کنند — که خیلی عالی خواهد شد.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد سریال The Lord of the Rings باشید، احتمالا خیلی زود خبرهای بیشتری در ارتباط این نمایش حماسی منتشر میشود.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *