در سریال The Lord of the Rings ﺷﺨﺼﯿﺖهای مورد علاقه ما حضور خواهند داشت!

در سریال The Lord of the Rings کمپانی آمازون شاهد حضور شخصیت های مورد علاقه طرفداران خواهیم بود، رئیس استودیو این موضوع را تایید کرده است. مجموعه کتاب حماسی جی. آر. آر. تالکین سالها قبل در سینما با یک بودجه عظیم توسط پیتر جکسون تبدیل شد به مجموعه فیلمی حماسی و بزرگ، ساخت اولین سه فیلم باعث شد که ما با شخصیت هایی مثل فرودو، گندالف و لگولاس آشنا شویم. بعد از تبدیل کتاب های LOTR به سه فیلم تماشایی، جکسون سراغ The Hobbit رفت و یک ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ ﭘﯿﺶدرآمدی فوق العاده ساخت. ما تصور می کردیم که این آخرین اقتباس لایو-اکشن از کتاب های تالکین بوده است، تا اینکه پای Amazon به میان آمد.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ تایید شد که Amazon Studios برای در اختیار گرفتن حقوق The Lord of the Rings مبلغ قابل ﺗﻮﺟﻪای را پرداخت کرده است؛ چون می خواهد یک سریال حماسی بسازد. هنوز اطلاعات زیادی از این سریال نداریم و در اولین مراحل توسعه قرار دارد، اما می دانیم که قرار است در چند فصل تولید شود — ظاهرا در پنج فصل — و آمازون برای به حقیقت پیوستن آن بودجه زیادی را معین کرده است، بطوری که طبق شایعه ها بیشترین بودجه در تاریخ تلویزیون است. تعدادی از بازیگران فیلم های The Lord of the Rings نسبت به ساخت این سریال ابراز علاقه کرده اند، در حالی که بعضی از این بازیگران هم آن را پایان راه موفقیت این فرانچایز می دانند.

خانم Jennifer Salke رئیس Amazon Studios اخیرا اظهاراتی در مورد این سریال داشته است؛ در مصاحبه با ددلاین از وی سوال شد که آیا در این مجموعه تلویزیونی شاهد حضور شخصیت هایی که آنها را در شش فیلم دیدیم خواهیم بود؟ جنیفر گفت که قصد بازسازی فیلم ها را ندارند، اما قرار نیست دوباره از خط شروع آغاز کنند. او اشاره کرد در این سریال شاهد حضور “شخصیت هایی که شما دوست دارید” خواهیم بود. طبق صحبت های رئیس، آنها مذاکراتی با پیتر جکسون داشته اند، ظاهرا این بحث ها در مورد مقدار دخالت وی در پروسه تولید این سریال بوده است. باید اشاره کنیم که حضور جکسون در پشت صحنه سریال می تواند خیلی خیلی به نفع آن باشد، چون او شش فیلم برای این فرانچایز ساخته است و تجربه زیادی دارد.

شاید طرفداران فیلم های The Lord of the Rings وقتی بشنوند شخصیت های موردعلاقه آنها قرار است در سریال حضور داشته باشند، نظرشان نسبت به آن عوض شود. البته، برای اینکه سریال LOTR تجربه متفاوتی نسبت به فیلم ها باشد، آمازون باید تمرکز را بر روی شخصیت های کمتر شناخته شده قرار دهد. از طرفی ممکن است شخصیت هایی که در فیلم ها به شهرت رسیدند مورد هدف این استودیو باشند — مثلا به گذشته آنها پرداخته شود؛ پیش از این گفته شده بود که این سریال قرار است به روایت یک داستان ﭘﯿﺶدرآمدی بپردازد بجای اینکه داستان های شنیده شده را دوباره تعریف کنـد. از آنجا که فیلم های ارباب حلقه‌ها تا اندازه ای کاوشی درون داستان گذشته تعدادی از قهرمان ها مثل گندالف (Ian McKellen) و لگولاس (Orlando Bloom) داشته است، این احتمال وجود دارد که این بار شخصیتی مثل آراگون در مرکز داستان قرار گیرد، یا یک شخصیت نام آشنای دیگر.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *