سریال Lost In Space با فصل سوم به پایان می‌رسد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل سوم «گمشده در فضا» آخرین فصل سریال خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود. «زک استرین» شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال علمی-تخیلی خانوادگی بود که ماجراجویی «خانواده‌ی رابینسون» را در فضا روایت می‌کند. نت‌فلیکس با این تهیه‌کننده برای تولید سریال‌های انحصاری جدید قراردادی چندساله به امضاء رسانده است.

استرین می‌گوید: «ما از ابتدا داستان خانواده‌ی رابینسون را به عنوان یک سه‌گانه در نظر می‌گرفتیم. یک داستان ماجراجویی و خانوادگی با آغاز، میانه و پایانی مشخص. هرچند این بخش از داستان «گمشده در فضا» به پایان می‌رسد اما در مورد ادامه‌ی همکاری با دوستانم در نت‌فلیکس برای بازگویی داستان‌های جدید و فرصت‌های شگفت‌انگیزی که به وجود خواهد آمد هیجان‌زده‌ام.»

پایان سریال «گمشده در فضا» با فصل سوم محتمل به نظر می‌رسید چرا که پروژه در استودیوی لجندری تله‌ویژن تولید شده و شبکه در حال افزایش عناوین اریجینال خود است. «گمشده در فضا» آوریل سال ۲۰۱۸ پخش شد و بنابر اعلام «نیلسن»، فصل اول آن در روز اول ۳.۶ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است. این رکورد سریال را پس از «چیزهای عجیب» (Stranger Things) و فیلم «درخشان» (Bright) در آن سال در رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین روز پخش قرار می‌داد.

فصل دوم «گمشده در فضا» دسامبر سال ۲۰۱۹ پخش شد و جایی در میان ۱۰ عنوان برتر شبکه در آن سال نداشت. سریال بازسازی یک سریال کلاسیک علمی-تخیلی بود که در دهه‌ی ۱۹۶۰ ساخته شد و داستانی روایت می‌کرد در مورد ۳۰ سال آینده، وقتی که سکونت در فضا به یک واقعیت تبدیل شده.

«توبی استیونز»، «مالی پارکر»، «مکسول جنکینز»، «مینا ساندوال»، «تیلور راسل»، و «پارکر پوزی» بازیگران این سریال بودند. انتظار می‌رود فصل پایانی سریال در سال ۲۰۲۱ پخش شود. فاصله‌ی میان انتشار فصل اول و دوم بیش از ۲۰ ماه بود.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *