سریال Lucifer احتمالاً برای فصل ششم تمدید می‌شود

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهراً نتفلیکس برای تمدید سریال Lucifer (لوسیفر) برای فصل بعدی با شرکت برادران وارنر وارد مذاکره شده است. با اینکه پیش‌ازاین اعلام شد که سریال Lucifer در فصل پنجم به پایان می‌رسد، اما براساس گزارش تی‌وی‌لاین، نتفلیکس در نظر دارد تا فصل دیگری از این سریال جنایی درام را تولید و پخش کند. فصل پنجم سریال «لوسیفر» در ابتدا قرار بود که ۱۰ قسمتی باشد، اما نتفلیکس در حالی که این نمایش مراحل تولید را پشت سر می‌گذاشت، سفارش ساخت ۶ قسمت اضافی را داد تا آخرین فصل در مجموع دارای ۱۶ قسمت باشد که در دو بخش ۸ قسمتی پخش می‌شود. این افزایش قسمت‌ها آزادی عمل بیشتری را در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد و درعین‌حال به پادشاه جهنم زمان بیشتری برای خداحافظی می‌دهد.

از قرار معلوم نتفلیکس می‌خواهد تا با تمدید سریال Lucifer برای فصل‌ ششم این فرصت را به سازندگان بدهد که داستان را بیش از پیش گسترش دهند. این خبر بسیار خوبی برای طرفدارانی است که پس از لغو سریال، با تشکیل کمپین SaveLucifer برای نجات آن تلاش کردند. البته این موضوع تابه‌حال به‌طور رسمی از سوی نتفلیکس یا برادران وارنر تایید نشده است، ولی بعید نیست که به‌زودی خبرهایی در این رابطه بشنویم. تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌استار، لورن جرمن در نقش کارآگاه کلویی دکر، کوین آلخاندرو در نقش دَن اسپینوزا، دیوید برایان وودساید در نقش اَمِنِدیل، لزلی ان برنت در نقش مَزیکین، اسکارلت استوز در نقش بئاتریس، راچل هاریس در نقش دکتر لیندا مارتین، کوین رانکین در نقش کاراگاه مالکولم گراهام، تریشا هلفر در نقش شارلوت ریچاردز، ایمی گارسیا در نقش الا لوپز، تام ولینگ در نقش ستوان مارکوس پیرس و اینبار لاوی در نقش حوا، از بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وظیفه‌ی ساخت سریال «لوسیفر» برعهده‌ی تام کاپینوس است که برای فصل پنجم نیز بازمی‌گردد. این سریال اثری پلیسی جنایی است که براساس کاراکتری از مجموعه کمیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ تولید می‌شود. مدتی قبل شبکه‌ی نتفلیکس از تولید سریال The Sandman خبر داد، اما اطلاعات بیشتری از این سریال مورد انتظار را به اشتراک نگذاشت. بااین‌حال، این سریال پرهزینه قرار است تا به کمیک آن وفادار باشد و آلن هاینبرگ، نویسنده‌ی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) و سریال Looking (در جستجو)، به‌عنوانِ شورانر و نیل گیمن و دیوید گویر به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *