سریال Luke Cage به احتمال زیاد برای فصل سوم تمدید خواهد شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارشی که سایت خبری ددلاین به‌تازگی منتشر کرده، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، شبکه نتفلیکس سریال Luke Cage (لوک کیج) از گروه تلویزیونی مارول را برای فصل سوم تمدید کند. این خبر تنها چند ساعت بعد از لغو ساخت و پخش فصل جدید سریال Iron Fist (مشت آهنین) منتشر شد.

براساس این گزارش سایت ددلاین، تمدید رسمی سریال لوک کیج توسط شبکه نت فلیکس قریب‌الوقوع است و احتمال دارد که هر لحظه این موضوع رسما تایید شود. این خبر، منجر به این می‌شود که سومین سریال مشترک گروه تلویزیونی مارول و شبکه Netflix، خود را برای فصل سوم‌اش آماده کند. زیرا سریال Daredevil (دردویل) هفته‌ی آینده پخش فصل سوم خود را آغاز می‌کند و از طرف دیگر سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) هم در ماه آوریل سال جاری میلادی برای فصل سوم تمدید شد.

در ماه جولای سیندی هالند، معاون رئیس بخش محتواهای اختصاصی، اعلام کرد که عوامل این سرویس استریم هنوز «هیچ تصمیم قطعی و محکمی» را در رابطه با فصل سوم سریال لوک کیج اتخاذ نکردند؛ سریالی که در رابطه با یک حامی و محافظ از هارلم است که فوق‌العاده قوی و ضد گلوله به حساب می‌آید. علی رغم اینکه هنوز وضعیت فصل سوم این اثر مشخص نیست و به اصطلاح بین زمین و آسمان قرار دارد، اما نویسندگان این تیم به نوعی اعلام کردند که در حال گسترش و توسعه این مجموعه برای فصل سوم هستند.

 مایک کولتر، بازیگر نقش اصلی سریال لوک کیج ماه گذشته تایید کرد که چئو هوداری، تهیه کننده و شورانر این مجموعه تلویزیونی در حال آماده‌سازی برای فصل جدید است. مایک کولتر در طی صحبت‌هایی که با طرفداران خود در کامیک کان شهر بالتیمور داشت، اینگونه توضیح داد:

من فکر می‌کنم که داستان فصل سوم سریال لوک کیج قرار است به کشف توانایی لوک در حکومت کردن و عادل بودن بپردازد. در پایان فصل دوم این مجموعه تلویزیونی، در رابطه با این موضوع صحبت کردیم که کلانتر جدید در شهر وجود دارد، یک پادشاه جدید در هارلم. ما قرار است ببینیم که لوک چگونه می‌خواهد با این قدرت دست و پنجه نرم کند زیرا می‌دانیم که قدرت زیاد و مطلق، می‌تواند فساد زیاد هم به همراه داشته باشد. برخی اوقات، زمانی که شما کسی را نداشته باشید که از شما مراقبت کند، کسی که حواسش به شما باشد و کسی که به شما بگوید «تو نمی‌توانی این کار را انجام دهی»، باعث می‌شود که شما کنترل خود را از دست بدهید و از آن مسیر اصلی خارج شوید. ما این موضوع را بارها و بارها و در مکان‌های مختلف دیده‌ایم.

مایک کولتر اعلام کرد که فصل سوم به این موضوع می‌پردازد که چگونه وضعیت جدید، هارلم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پله‌ای می‌شود برای به وجود آمدن و رخ دادن داستان‌های بالقوه‌ی آتی. این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد:

لوک در هارلم است و بنابراین هارلم دیگر قرار است محل و مکان او باشد؛ جایی که او قصد دارد کنترلش را در دست بگیرد. من فکر می‌کند که او تصمیم می‌گیرد تا از جرائم سازمان یافته در جهت اهدافی که دارد استفاده کند. من تصور می‌کنم، او فکر می‌کند که می‌تواند بخشی از آن باشد اما درون این جریان قرار نگیرد و خود را جدا از این جرائم بداند. من تصور می‌کنم، او فکر می‌کند که می‌تواند این جرائم را کنترل کند اما دست خود را همانند قبل پاک نگه دارد. ما باید صبر کنیم تا ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. من فکر می‌کنم که در پایان فصل سوم سریال Luke Cage، کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که داستان را به گونه‌ای پیش ببریم که در نهایت باعث به وجود آوردن سریال دیگری شویم؛ یا شاید هم کارهای دیگر یا اسپین آف‌هایی را تولید کنیم. اما در نهایت، ما می‌خواهیم حداقل یک خط داستانی را به طور کامل به پایان برسانیم و بعد ببینیم که بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تانی کال

برگرفته از comicbook

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *