سریال Modern Love برای فصل دوم تمدید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Modern Love (عشق امروزی) برای فصل دوم تمدید شده است. مدتی پیش بود که فصل اول این سریال کمدی رمانتیک و آنتولوژی از شبکه آمازون منتشر و با استقبال منتقدان و بینندگان مواجه شد. حال آمازون از تمدید سریال عشق امروزی برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ و همزمان در بیش از ۲۰۰ کشور منتشر خواهد شد. همچنین اعلام شد که جان کارنی، سازنده سریال Modern Love، علاوه‌بر بازگشت برای ساخت فصل دوم یک قرارداد چند جانبه با آمازون استودیو نیز امضا کرده است. جنیفر سالک، رئیس آمازون استودیو در بیانیه منتشر شده، گفت:

از زمان انتشار سریال، شاهد واکنش‌های باورنکردنی و فوق العاده بینندگان به سریال Modern Love بودیم. این یک سریال با نمایش احساسات و گرمای بسیار زیاد است و هر قسمت قلب بینندگان را به روشی متفاوت لمس می‌کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم داستان‌های زیبای عاشقانه، دوستانه و خانوادگی بیشتری در سریال Modern Love را به مشتریان خود در آمازون پرایم ارائه دهیم.

سریال Modern Love یک سریال آنتولوژی در سبک کمدی عاشقانه است که کارنی این سریال را براساس ستون هفتگی عشق امروزی نیویورک تایمز که خودش نویسنده آن بوده، ساخته و از آمازون منتشر شده است. ان هتوی، تینا فی، جان اسلتری، دو پتل، جولیا گارنر، اندی گارسیا، اندرو اسکات، سوفیا بوتلا، جان گلگر جونیور، اولیویا کوک، شیا ویگهام، کریستین میلیوتی، برندون ویکتور دیکسون و اد شیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Modern Love حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارنی به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در سریال عشق امروزی حضور داشته و علاوه‌بر او که کارگردانی ۴ قسمت سریال را بر عهده داشته، تام هال کارگردانی ۲ قسمت، شارون هورگان کارگردانی یک قسمت و امی رسوم کارگردانی یک قسمت از دیگر قسمت‌های فصل اول سریال Modern Love را بر عهده داشته‌اند. فصل دوم این سریال نیز احتمالا مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *