سریال The Punisher رسما برای فصل دوم تمدید شد

رکورد بی‌نظیر سریال‌های مارول در نت‌فلیکس همچنان ادامه دارد. سرویس استریمینگ نت‌فلیکس ساعاتی قبل اعلام کرد که فصل دوم سریال «The Punisher» را به تولید می‌رساند. این خبر درحالی منتشر می‌شود که کمتر از یک ماه از تاریخ پخش فصل اول سریال در 17 نوامبر می‌گذرد. این فصل با بازی «جان برنتال» در قالب 13 اپیزود ساخته شد.

سریال «The Punisher» پیش از فصل سوم «دردویل» (Daredevil) و فصل دوم سریال‌های «لوک کیج» (Luke Cage) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) عرضه شد، و قبل از آنکه سفارش ساخت بگیرد، شخصیت اصلی آن در فصل دوم سریال «دردویل» معرفی شد. صحنه‌های خشونت‌آمیز این سریال تا حدی است که اکتبر گذشته پنل کامیک-کان آن در نیویورک به علت تیراندازی‌های لاس وگاس لغو شد.

شخصیت سرباز «فرانک کسل» که به تعقیب جنایتکاران زیرزمینی می‌پردازد و خانواده‌ی خود را در همین تعقیب و گریزها از دست داده و نیز همیشه با خود سلاح‌های مختلفی حمل می‌کند، اولین بار در سال 1974 در کامیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» توسط مارول معرفی شد.

در سریال «The Punisher» علاوه بر «برنتال»، بازیگر سابق سریال «مرده متحرک» (The Walking Dead)، «دبورا آن ول» از سریال «دردویل» و «مدافعان» (The Defenders) نیز در نقش «کارن پیج» ایفای نقش می‌کند. «بن بارنز» بازیگر سریال «وست‌ورلد» و «ابون ماس-بخرچ» سریال «دختران» هم دیگر بازیگران این سریال هستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *