سریال Silk: نویسنده و تهیه‌کننده اسپین‌‌آف کره‌ای-آمریکایی «مرد عنکبوتی» معرفی شد

سونی پیکچرز به‌رغم امضای قرارداد با نت‌فلیکس و دیزنی+ با شبکه آمازون پرایم ویدیو نیز برای تولید یک اقتباس لایو-اکشن از کامیک‌های مارول همکاری خواهد کرد. «سیلک» (Silk) شخصیتی در دنیای «مرد عنکبوتی» و نام دیگر «سیندی مون» است که مانند «پیتر پارکر» و «مایلر مورالس» قهرمانی عنکبوت-گونه است.

این هفته «ددلاین» گزارش داد که «تام اسپزیالی» تهیه‌کننده مینی‌سریال «واچمن» (Watchmen) اچ‌بی‌او، شورانر «سیلک» خواهد بود. «لورن مون» نویسنده سریال «غیرعادی» (Atypical) نیز یکی از نویسنده و تهیه‌کنندگان این سریال ابرقهرمانی متمرکز بر شخصیت نوجوان کره‌ای-آمریکایی است.

در سال‌های گذشته شایعه تولید یک فیلم بر اساس این شخصیت شنیده شد اما هیچ‌گاه نویسنده یا کارگردانی برای پیش بردنش به صورت رسمی معرفی نشد. به همین علت سونی به جای فیلم به تلویزیون روی آورده و گام بلندی در تولید سریال «سیلک» برداشته است.

با توجه به پخش سریال از آمازون، انتظار نمی‌رود که «سیلک» بخشی از «دنیای سینمایی مارول» باشد، بلکه به تقویت شخصیت‌های «دنیای عنکبوتی» سونی کمک خواهد کرد.

در هفته‌های گذشته گزارش شد که «آرون تیلور-جانسون» بریتانیایی توسط سونی برای بازی در نقش شخصیت «کریون شکارچی» (Kraven The Hunter) در فیلمی به کارگردانی «جی.سی. شاندور» انتخاب شده است. «الیویا وایلد» کارگردان «بوک‌اسمارت» (Booksmart) نیز برای کارگردانی فیلمی ابرقهرمانی که گفته می‌شود «زن عنکبوتی» (Spider-Woman) خواهد بود با سونی قرارداد بسته است. سونی پروژه‌های ابرقهرمانی دیگری از جمله «مادام وب» (Madame Web)، «نگهبان شب» (Nightwatch)، «گربه سیاه» (Black Cat)، «سمور نقره‌ای» (Silver Sable)، و «جکپات» (Jackpot) را هم در دست ساخت دارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *