سریال The 39 Steps «بندیکت کامبربچ» از نت‌فلیکس پخش خواهد شد

نت‌فلیکس امتیاز پخش سریال «۳۹ گام» (The 39 Steps) با بازی «بندیکت کامبربچ» را خریداری کرد. «ادوارد برگر» که در سریال «پاتریک ملروز» (Patrick Melrose) شوتایم با کامبربچ همکاری کرده، این مینی‌سریال «۳۹ گام» را کارگردانی می‌کند. «مارک ال. اسمیت» نویسنده‌ی «از گور برخاسته» (The Revenant) نویسنده‌ی سریال است.

این سریال بر اساس رمان کلاسیک «جان بوچان» که در سال ۱۹۳۵ «آلفرد هیچکاک» از آن اقتباس کرد ساخته خواهد شد. «۳۹ گام» یک سریال جاسوسی تریلر است که رمان را برای زمانه‌ی امروز به‌روز‌رسانی کرده. یک مرد عادی به نام «ریچارد هانای» در یک توطئه‌ی جهانی ناخواسته گرفتار شده و باید نظم جهانی را دوباره ایجاد کند: با ۳۰ گامی که دنیا را تغییر خواهد داد.

کامبربچ و همکارش «آدام آکلند» با کمپانی سانی‌مارچیکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. ستاره‌ی سریال «شرلوک» (Sherlock) جدا از نقش‌آفرینی در «مرد عنکبوتی ۳» به همراه «تام هالند»، باید برای «سم ریمی» در قسمت دوم «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) جلوی دوربین برود. او در سال ۲۰۲۱ فیلم بیوگرافیکال «لوییس وین» (The Electrical Life of Louis Wain) را روی پرده دارد.

آخرین فیلم بلند کامبربچ «موریتانیایی» (The Mauritanian) با بازی «طاهر رحیم» و «جودی فاستر» است. او پس از این فیلم در «پیک» (The Courier) مقابل «ریچل برازناهان» دیده خواهد شد.

برگر کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مینی‌سریال «عالیجناب» (Your Honor) شوتایم است که چند هفته قبل به پایان رسید.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *