سریال Suits با فصل نهم به پایان می‌رسد

شبکه‌ی USA چهارشنبه شب اعلام کرد که «سوتس» (Suits) یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه با فصل نهم که متشکل از ۱۰ اپیزود خواهد بود و در تابستان ۲۰۱۹ پخش می‌شود به پایان می‌رسد. این خبر همزمان با آغاز فصل هشتم سریال منتشر می‌شود.

سریال «سوتس»‌ (دادخواست‌ها) به این ترتیب پس از فصل نهم و با ۱۳۴ اپیزود طولانی‌ترین سریال متن محور تاریخ شبکه‌ی USA به شمار خواهد آمد. این سریال به نویسندگی «آرون کورش» که در سال ۲۰۱۱ آغاز شد یکی از آخرین‌ سریال‌های جنایی شبکه بود که براساس استراتژی پیشین برنامه‌سازان تولید شد و در ادامه به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی USA بدل شد.

به دنبال جدایی سه بازیگر از شش بازیگر ثابت در فصل ششم و هفتم، شامل «جینا تورس»، «پاتریک جی. آدامز» و «مگان مارکل» که به ازدواج «پرنس هری» درآمد، داستان سریال در آغاز فصل هشتم ریبوت شد و سه بازیگر ثابت، «دولی هیل»، «آماندا شول» و «کاترین هیگل» به پروژه ملحق شدند تا در کنار «گابریل ماکت»، «سارا رافرتی» و «ریک هافمن» به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش بپردازند. پایان سریال با پایان قرارداد دو ساله‌ی بازیگران ثابت آن مصادف است.

برای سریال «سوتس» علاوه بر نه فصل اختصاصی، یک سریال اسپین‌آف به نام «پیرسون» (Pearson) با بازی تورس هم ساخته شده که بهار آینده پخش می‌شود.

«کریس مک‌کامبر» ریاست شبکه‌های Syfy و USA می‌گوید: «سوتس نزدیک به یک دهه نقشی کلیدی در شکل‌گیری دی‌ان‌ای شبکه ایفا کرد. من و همکارانم از «آرون کورش»، و تمامی اعضای خانواده «سوتس» صمیمانه تشکر می‌کنیم.»

کورش پیش از این در مصاحبه‌‌هایی نحوه‌ی پایان سریال و برنامه‌هایش برای ده اپیزود پایانی را توضیح داده و از احتمال بازگشت مارکل و آدامز در فصل پایانی و همچنین تولید دومین اسپین‌آف سخن گفته بود.

داستان سریال «سوتس» در مورد وکیلی به نام «هارولی اسپکتر» با بازی ماکت بود که «مایک راس» با بازی آدامز که جوانی بی‌تجربه اما بااستعداد بود را در دفتر خود در منهتن به خدمت گرفت. پخش نیمه‌ی دوم فصل هشتم از چهارشنبه شب گذشته آغاز شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *