سریال Taboo، یک سریال درام تاریخی با نقش آفرینی تام هاردی بود که با همکاری مشترک دو شبکه FX و بی‌بی‌سی تولید و منتشر شد. حال این دو شبکه از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فصل دوم سریال Taboo قرار است در هشت قسمت تولید و احتمالا اوایل سال ۲۰۱۸۸ منتشر شود. زمان هر قسمت فصل دوم این سریال حدود یک ساعت خواهد بود. اتفاقات فصل اول این سریال در سال ۱۸۱۴ میلادی جریان داشت که جیمز کزایا دلینی با بازی تام هاردی، پس از ۱۰ سال با ۱۴ الماس از آفریقا به لندن بازگشته و به دنبال انتقام گرفتن از کمپانی هند شرقی و سفر به آمریکا است. هاردی در ارتباط با خبر تمدید سریال Taboo برای فصل دوم، گفت:

این خبر بسیار فوق العاده‌ای است. ما بسیار سپاسگزار و هیجان زده هستیم که رابطه ما با دو شبکه بی‌بی‌سی و FX برای ساخت این سریال درام تاریخی بریتانیایی، ادامه پیدا خواهد کرد.

taboo

استیون نایت، سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال Taboo، در بیانیه خود گفت که از دور شاهد موفقیت این سریال بوده است و او از استقبالی که از فصل اول سریال Taboo شده، بسیار شگفت زده شده است. نایت گفت:

من بسیار هیجان زده هستم که کار بر روی این سریال را ادامه خواهیم داد، چرا که من متوجه شده‌ام که استقبال بسیار وسیعی از این سریال در خارج از مرزهای بریتانیا شده است و این سریال مخاطبان بسیار زیاد و مشتاقی را در بریتانیا و آمریکا دارد. ما تلاش کرده‌ایم که به جای یک رویکرد نمادین برای روایت این سریال، یک رویکرد امپرسیونیسمی (روایت براساس دید و برداشت سازنده) برای روایت اتفاقات تاریخی این سریال داشته باشیم. ما امیدواریم که دقت بیشتری در تجسم اتفاقات فوق العاده تاریخی در فصل دوم این سریال، داشته باشیم.

تام هاردی، اونا چاپلین، دیوید هایمن، مایکل کلی، جاناتان پرایس، جسی باکلی، ادوارد هاگ، جفرسون هال، تام هولندر و مارک گیتیس از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال Taboo حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *