سریال Timeless توسط NBC لغو شد

شبکه تلویزیونی NBC یکبار دیگر سریال سفر در زمینی Timeless را لغو کرد. وقتی که این سریال بعد از اتمام پخش فصل نخست لغو شد، کمپین نجات Timeless توانست آن را نجات دهد اما با این وجود با نزدیک شدن به پایان فصل دوم، لغو یا تمدید سریال در هاله ای از ابهام قرار گرفت. سرنوشت بسیاری از سریال ها تا هفته گذشته بطور کل معلوم شد — تعدادی از سریال های پرطرفدار لغو شدند اما برای خودشان یک خانه جدید در دیگر شبکه ها یا سرویس های استریم یافتند — اما برای NBC کمی طول کشید تا در مورد Timeless تصمیم بگیرد.

حالا که می شنویم شبکه باری دیگر تصمیم گرفته تا Timeless را لغو کند، اصلا تعجب نمی کنیم و حتی نمی توانیم آن را یک خبر بد حساب کنیم چون کاملا قابل انتظار بود برای ما. در این میان، به نظر می رسد که NBC و Sony Pictures Televisio برای تسکیل ناراحتی طرفداران مشغول مذاکره بر سر ساخت یک فیلم دو ساعته برای Timeless هستند که در واقع حکم پایان همیشگی آن را دارد. بعد از پایان غافلگیرکننده فصل دوم [برای اینکه داستان لو نرود چیزی نمیگوییم] ساخت این فیلم به طرفداران فرصت یک خداحافظی مناسب را می دهد.

شبکه NBC چند ساعت قبل بطور رسمی تایید کرد که فصل سوم Timeless سخته نمی شود، اما ممکن است برای بستن داستان آن یک فیلم تلویزیونی ساخته شود. ساخت این فیلم یک خبر خوب برای طرفدارانی که دفعه قبل سریال را نجات دادند محسوب می شود، اخیرا دوباره کمپین #RenewTimeless در توییتر شروع بکار کرده، که این فیلم می تواند یک جواب خوب برای درخواست آنها باشد. NBC با این کار به سریال یک پایان درست می دهد و داستان را ناتمام رها نمی کند، که واقعا تصمیم خوبی است و آنها را تحسین می کنیم.

بدون شک ۲۰۱۸ سال عجیبی برای تلویزیون بود و مردم نشان دادند این طرفداران هستند که برای سریال مورد پسند خودشان تصمیم میگیرند و کس دیگری حق این کار ندارد. شبکه FOX سریال Brooklyn Nine-Nine را لغو کرد، اما چند روز بعد شبکه NBC آن را برداشت، SYFY سریال The Expanse را لغو کرد اما Amazon آن را برای فصل چهارم تمدید کرد، همین اتفاق برای Lucifer هم رخ داد که در نهایت Netflix آن را بعد از درخواست فراوان طرفداران نجات داد و قهرمان قصه شد.

اما برای Timeless وضعیت کمی فرق کرده و اینطور به نظر می رسد که حتی یک کمپین قدرتمند هم نمی تواند آن را نجات دهد، چون اکنون بحث بر سر ساختن یا نساختن یک فیلم تلویزیونی ۲ ساعته است که نشان می دهد NBC تصمیم نهایی را گرفته و تغییر دادن آن کمی مشکل است. بنابراین باید منتظر انتشار یک خبر دیگر در مورد سرنوشت نهایی سریال Timeless باشیم…

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *