سریال «Walking Dead» برای فصل نهم تایید شد

شبکه AMC روز گذشته (شنبه) در جریان برگزاری کنفرانس انجمن متقدین تلویزیونی اعلام کرد که فصل نهم سریال پربیننده «مرده متحرک» (The Walking Dead) تولید می‌شود.

انتشار این خبر برای هوادارن چندان غافلگیرکننده نبود، اما شبکه اعلام کرده است که تغییراتی در پشت صحنه سریال به وجود خواهد آورد. «اسکات ام. گیمپل» که از سال 2013 تاکنون شورانر سریال بود از کار برکنار شده تا شاهد تغییراتی اساسی در دنیای «مرده متجرک» باشیم. «آنجلا کنگ» نویسنده و همکار تهیه کننده سریال از این پس به عنوان شورانر سریال فعالیت می‌کند.

کنگ چهارمین شورانری است که بر کرسی هدایت این سریال بلاک‌باستر می‌نشیند. گیمپل پس از جدایی «گلن ماتزارا» در پایان فصل سوم جانشین وی شده بود. ماتزارا نیز سکان هدایت سریال از از «فرانک دارابونت» تحویل گرفته بود که تنها در تولید فصل اول نقش داشت. بخش دوم از فصل هشتم سریال از تاریخ 25 فوریه پخش می‌شود و فصل نهم آن برای پاییز سال 2018 در نظر گرفته شده است.

برخلاف دارابونت و ماتزارا و همین‌طور «گیل آن» تهیه‌کننده سریال، گیمپل قصد شکایت از AMC را ندارد اما با اینحال از سوی هواداران سریال به دلیل مرگ شخصیت‌های اصلی سخت مورد انتقاد قرار گرفته بود. شبکه AMC ضمناً خبر داده که به زودی برند «مرده متحرک» توسعه خواهد یافت، اتفاقی که می‌تواند به معنی تولید بازی و اسپین‌آف‌های بیشتری باشد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *