Netflix هفته پیش با اعلام خبر ساخت سریالی بر اساس سری بازی The Witcher، سر و صدای زیادی به راه انداخت. اما جالب اینجاست که این سریال بیشتر به رمان The witcher پایبند است تا سری بازی آن، ولی این بدان معنا نیست که هیچ خبری از “گرالت” (Geralt) نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، طی مصاحبه‌ای که کارگردان این سریال یعنی آقای “توماس بگینسکی” (Tomasz Baginski) با Inn Poland داشت، از شخصیت ساخته شده توسط CD Projekt Red به خوبی یاد کرد. همچنین ایشان خاطرنشان شد که با اینکه عمده مردم با شخصیت بازی آشنایی دارند، شخصیت رمان دارای تفسیری متفاوت است. بهرحال شباهت‌هایی میان نسخه رمان و بازی خواهد بود، ولی “بگینسکی” اعلام کرد که هدف‌های خودش را برای سریال دنبال می‌کند. با وجود بالا بودن آزادی عمل درساخت این سریال، شانس خوبی برای موفقیتش وجود دارد.

Netflix با “توماس بگینسکی” (Tomasz Baginski) به عنوان کارگردان و “شان دنیل” (Sean Daniel) به عنوان مدیر اجرایی کار می‌کند و ریال توسط کمپانی Polish company Platige Image ساخته می شود. فعلا هیچ خبری از تاریخ انتشار سریال در دست نیست. در ادامه خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *