«سلما هایک» به «دنیای سینمایی مارول» ملحق می‌شود

«سلما هایک» برای پیوستن به فیلم «جاودانان» (The Eternals) مارول در حال مذاکره با استودیو است. به نوشته‌ی «رپ»، هایک به زودی به دیگر بازیگران فیلم از جمله «ریچارد مدن» و «کمیل نانجیانی» می‌پیوندد. در این گزارش اشاره‌ای به نام «انجلینا جولی» که پیش از این به پروژه اضافه شده بود نمی‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد که هایک در این فیلم جایگزین جولی شده باشد.
مارول مانند همیشه اطلاعاتی در مورد فیلم فاش نکرده، اما در چندین گزارش آمده است که «کلوئی ژانئو» به عنوان کارگردان پروژه انتخاب شده و فیلمنامه‌ی برادران فیرپو را می‌سازد. «اچ‌ان اینترتینمنت» نیز فاش کرده است که «بن دیویس» (کاپیتان مارول) فیلمبردار، «ایو استوارت» طراح صحنه، و «الکساندرا بایرن» (مجافظین کهکشان) طراح لباس فیلم خواهند بود.
«جاودانان» هنوز به صورت رسمی توسط مارول معرفی نشده اما در کامیک کان سن دیه‌گو ممکن است این اتفاق روی دهد. «کوین فایگی» مدیر استودیو تابستان گذشته به احتمال تولید فیلم براساس کامیک‌های «جک کربی» اشاره کرده بود.
براساس اعلام «پروداکشن ویکلی» داستان «جاودانان» به میلیون‌ها سال قبل برمی‌گردد وقتی که موجوداتی فضایی به نام «سلستیال‌ها» با انجام آزمایشاتی بر روی انسان‌ها، گونه‌ای ابرقدرت به نام «دیواینت‌ها» به وجود می‌آورند. این دو نژاد در سراسر تاریخ با یکدیگر نزاع می‌کنند. داستان در مورد رابطه‌ی عاشقانه‌ای میان مردی به نام «ایکاریس» با نیروهای کیهانی و «سرسی» است که از زندگی در بین انسان‌ها لذت می‌برد. بنابر گزارشات اخیر، فیلمبرداری این پروژه از سپتامبر آینده در لندن آغاز می‌شود.
هایک ۵۲ ساله و مکزیکی که بیشتر با فیلم‌های «از گرگ‌ومیش تا سحر» (From Dusk till Dawn) و «دسپرادو» (Desperado) شناخته می‌شود، در چند سال گذشته فیلم‌هایی مانند «محافظ آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard) ظاهر شده و امسال در دنباله‌ی همین فیلم تحت عنوان «محافظ همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) در کنار «رایان رینولدز» بازی می‌کند

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *