«سلینا گومز»، «آدام درایور» و «بیل ماری» به فیلم جدید «جیم جارموش» پیوستند

جارموش پس از درام «پترسون» به سراغ اثری در ژانر زامبی تحت نام «مردگان نمی‌میرند» می‌رود. این پروژه که هم اکنون در نیویورک با حضور «آدام درایور»، «سلینا گومز»، «بیل ماری»، «کلوئی سوینی» و «آستین باتلر» در حال فیلمبرداری است.

در حالی که جارموش به صورت رسمی از این پروژه رونمایی نکرده، ماری اوایل سال جاری از تولید این فیلم خبر داده بود: «فیلم خوبی به زودی از من منتشر می‌شود. خودتان را آماده کنید: یک فیلم در ژانر زامبی است. جارموش فیمنامه‌ای بسیار مضحک در این ژانر نوشته و بازیگران بی‌نظیری هم در آن بازی می‌کنند. در طول تابستان فیلمبرداری می‌شود. ولی نه، من در آن نقش یک زامبی را بازی نمی‌کنم.»

از تصاویری که به تازگی از محل فیلمبرداری منتشر شده پیداست که ماری در فیلم در نقش یک افسر پلیس ظاهر می‌شود. ماری پیش از این فیلم در «قهوه و سیگار» و «گل پرپر» کارگردان با او همکاری کرده است. درایور نیز سابقه همکاری با جارموش در فیلم «پترسون» در نقش یک افسر پلیس دیگر در کنار «گلشیفته فراهانی» را دارد.

«سلینا گومز» که سابقه همکاری با فیلمسازان مؤلفی چون «هارمونی کوراین» در فیلم «تعطیلات بهاره» و «وودی آلن» در فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» را داشته، بار دیگر برای یک فیلمساز مؤلف جلوی دوربین می‌رود.

اطلاعاتی در مورد داستان و زمان دقیق عرضه فیلم در دست نیست، اما می‌دانیم که در طول تابستان این اطلاعات منتشر خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *