خانه ورزش اخبار ورزش سناریوی تکراری پرسپولیس؛ منشا در نقش طارمی

سناریوی تکراری پرسپولیس؛ منشا در نقش طارمی

0

محسن مسلمان با حضور در برنامه نود از چند راز پرسپولیس پرده برداشته بود. مثلا گفته بود که ترکیب فیکس تیم، از یک هفته زودتر با توجه به تمریناتی که برانکو تدارک می‌بیند مشخص می‌شود. مسلمان یک اظهارنظر جنجالی هم داشت. مهندس پرسپولیس در گفت‌وگو با نود، اعلام کرد که زوج منشا و طارمی در این تیم جواب نمی‌دهد. اتفاقی که شاید برانکو هم به آن رسیده باشد که مسلمان انقدر رسمی آن‌را اعلام کرد.

اگر این اتفاق رخ دهد، منشا برای حضور در ترکیب فقط یک شانس داشت. این که با علی علیپور زوج هماهنگ و خطرناکی بسازد. در بازی با گسترش‌فولاد بهترین فرصت برای منشا بود که این زوج را اثبات کند. ولی منشا از موقعیت‌هایی که برایش ساخته شد بهره خوبی نبرد.

منشا سه توپ را از شش قدم و بدون مزاحم بیرون زد. در صحنه چهارم هم هر چند که می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، ولی در نهایت توپ را به کمال پاس داد تا یک کرنر حاصل این موقعیت باشد.

منشا که در هفته‌های نخست از پاس ندادن بازیکنان شاکی بود، حالا صدای هم‌تیمی‌ها را درآورده که از موقعیت‌هایش استفاده نمی‌کند. در همین بازی که منشا چند موقعیت خوب را از دست داد، طارمی به جای او وارد زمین شد؛ هم گل زد و هم پاس گل داد. اتفاقی که شاید دوباره منشا را به نیمکت برگرداند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *