سورپرایزهای گلدن گلوب 2018

صبح دوشنبه، آکادمی گلدن گلوب که متشکل از 90 روزنامه‌نگار خارجی است نامزدهای مراسم امسال را معرفی کرد و به نظر می‌رسد علارقم اتفاقات پر حاشیه هالیوود، صنعت فیلم سازی هنوز هم توسط مردان اداره می‌شود. با توجه به فیلم‌های بسیار موفقی که توسط زن‌ها کارگردانی شده بود، هیچ یک موفق به کسب نامزدی این مراسم نشدند. «گرتا گرویگ» کارگردان فیلم «Lady Bird»، «پتی جنکینز» کارگردان «Wonder Woman» و «دی ریس» کارگردان فیلم «Mudbound» از جمله کارگردانان بی نسیب امسال هستند.

گرچه سال 2017 سال زنان نام گذاری شد، گلدن گلوب موفق به نادیده گرفت دو فیلم موفق با نقش اول زن شد، «Beauty and the Beast» که موفق‌ترین فیلم 2017 تا کنون بوده، نامزدی در ژانر موزیکال/کمدی دریافت نکرد و «Wonder Woman» که به طور کل در مراسم حضور نخواهد داشت. «جوردن پیل» هم برای نویسندگی و کارگردانی فیلم «Get Out» نامزدی دریافت نکرد.

بیشترین نامزدی متعلق به «The Shape of Water» به کارگردانی «گیرمو دل تورو» است که در هفت دسته بندی حضور دارد. فیلم‌های «The Post» و «Three Billboards Outside Ebbing» هم با شش نامزدی در رتبه دوم قرار دارند. در بخش تلوزیون سریال «Big Little Lies» از شبکه «HBO» با شش و «Feud» از شبکه «FX» با چهار نامزدی در صدر قرار دارند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *