خانه تکنولوژی اخبار سوزوکی سویفت ۲۰۱۷ وارد نمایشگاه خودرو ژنو شد!

سوزوکی سویفت ۲۰۱۷ وارد نمایشگاه خودرو ژنو شد!

0

نسل جدید سوزوکی سویفت هم امسال در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و این کمپانی به زودی این نسل جدید را در خرداد ماه سال آینده وارد بازار بریتانیا خواهد کرد. برای گرفتن تاییدیه ورود این خودرو به جاده‌های اروپا، سوزوکی چندین آزمایش را بر روی سویفت انجام داده است؛ برای مثال شاسی این نسل جدید برای جاده‌های انگلستان و آلمان بازبینی شده و ۹۰ پروتوتایپ مختلف فنربندی بر روی این خودرو آزمایش شده است.

suzuki-swift-euro-debut-geneva-6

سوزوکی سویفت دارای ابعادی به طول، پهنا و ارتفاع به ترتیب ۳۸۴۰، ۱۷۳۵ و ۱۴۹۵ میلی‌متر است، فاصله بین دو محور چرخ‌ها برابر ۲۴۵۰ میلی‌متر تنظیم شده که حدود ۱۰ میلی‌متر کوتاهتر از مدل قبلی است. به علاوه جلو و عقب خودرو سوزوکی سویفت مخصوص بازار اروپا نسبت به مدل ژاپنی کمی پهن‌تر است و با وجود ابعاد ذکر شده حدود ۲۵ درصد فضای بیشتر (۵۴ لیتر) برای بار و ساک و چمدان دارد. در داخل کابین سوزوکی سویفت جای پا برای سرنشینان عقب ۲۳ میلی‌متر بیشتر شده است. از دیگر تجهیزات اصلی نسل جدید این خودرو شامل شش کیسه هوا، تهویه هوا، فرمان تمام چرم، رادیو DAB به همراه بلوتوث و چهار بلندگو، شیشه محافظ در عقب خودرو، روشنایی روزانه با چراغ‌های LED، رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی، رنگ آینه‌های بغل منطبق با بدنه و پنجره‌های برقی است.

Suzuki-Swift-4

متقاصیان می‌توانند نسخه بالاتر SZ-T مجهز به موتور ۱.۰ لیتری Boosterjet، با قدرت ۱۱۱ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر و جعبه دنده دستی را خریداری کنند. این نسخه به غیر از تجهیزات اصلی، دارای دوربین با دید عقب خودرو، سیستم صوتی و تصویر که می‌تواند به گوشی هوشمند متصل شود، چراغ‌های مه شکن و رینگ‌های آلومینومی ۱۶ اینچی خواهد بود. نسخه دیگر این خودرو به نام SZ5 دارای تهویه اتوماتیک هوا، نمایشگر LCD رنگی ۴.۲ اینچی، رینگ‌های ۱۶ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم پیشرفته ترمزگیری با سنسور دوگانه، استارت خودرو بدون کلید و پنجره‌های برقی است.suzuki-swift-euro-debut-geneva-2

باید بخوانید:  ۱۰ ماشین نا‌امیدکننده از نظر جرمی کلارکسون

کارخانه سوزوکی به غیر از پیشرانه ذکر شده در بالا، پیشرانه دیگر Dualjet با گنجایش ۱.۲ لیتری، با قدرت ۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۰ نیوتن متر دارد که می‌تواند تنها در ۱۱.۹ ثانیه شتاب خود را ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. هنوز قیمتی برای نسل جدید این خودرو تعیین نشده ولی با توجه به قیمت مدل‌های قبلی و رقیبان این خودرو انتظار می‌رود حدود ۹۰۰۰ پوند قیمت داشته باشد.

چرخان

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *