سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا در سریال Game of Thrones درباره احتمال قدم گذاشتن سانسا در مسیری تاریک در فصل هفتم این سریال سخن گفت.

فصل هفتم سریال Game of Thrones که از سریال‎های موفق فانتزی شبکه HBO است، در تاریخ ۲۵ تیر پخش خواهد شد. فصل قبل با اتفاقات بسیاری که داشت از جمله تاج‎گزاری سرسی لنیستر (لنا هیدی) به عنوان ملکه هفت اقلیم، جان اسنو (کیت هرینگتون) به عنوان شاه شمال و همچنین حرکت دنریس تارگرین (امیلیا کلارک) با متحدان جدید و ارتش خود به سمت وستروس، به پایان رسید. یکی از شخصیت‌هایی که بیشتر از دیگران توجه بینندگان را به خود جلب کرد، سانسا استارک بود که از یک دختر خام و ساده لوح به یکی از مهره‌های اصلی وستروس تبدیل شده است.

سریال Game of Thrones

در قسمت نهم فصل شش که نبرد حرام‌زادگان نام داشت، سانسا نتیجه نبرد جان اسنو با  رمزی بولتون (ایوان رئون) را به کمک شوالیه‌های ویل به نفع برادر ناتنی‎اش تغییر داد؛ در ادامه همین قسمت بود که سانسا با خوراندن رمزی به سگ‌های شکاری خودش از او انتقام گرفت. سوفی در مصاحبه‌ای با  Time سوفی ترنر همه چیز را درباره شخصیت سانسا در فصل هفتم سریال Game of Thrones افشا کرد. او از اشتیاق خود برای اولین قتل شخصیت سانسا و همچنین از حسی که  بازی کردن در نقش شخصیتی مثل سانسا در طول شش سال گذشته تکامل بسیاری داشته است، به او دست می‎دهد، سخن گفت. ترنر در ادامه درباره آینده شخصیت خود در فصل هفتم با توجه به این که سانسا اکنون به قدرت رسیده است و احتمالا درگیر گرفتن انتقام خواهد شد، سخن گفت.

سریال Game of Thrones

من با توجه به وضعیت دنیای وسترس و اشخاصی که سانسا را احاطه کرده‎اند، احتمال وقوع این اتفاق را بعید نمی‎دانم، او در طول این سال‎ها از اشخاص اطرافش نکات بسیاری آموخته و تقریبا از 13 سالگی خانواده خود را ندیده است و طبق برنامه‎ای روزانه شعار و روحیات استارک‎ها را به طور مکرر به خود گوشزد می‎کرد. او مجبور بود این کار را در طول این پنج سالی که از خانواده خود دور بود انجام دهد. در هر صورت سانسا در دنیای پر از خیانت و انتقام غرق خواهد شد؛ اگر اینطور نشود بسیار شگفت‌زده می‎شوم. او مدت زیادی برای بقای خود و دیدار دوباره خانواده‎اش تلاش کرده‎ است، این تنها دلیلیست که او را در تمام این مدت که می‎توانست تسلیم شود، سر پا نگه می‎داشت و به او انگیزه‎ای برای زندگی می‎داد. پس فکر می‎کنم که سانسا کمی تغییر کند، ولی در کل می‎توان گفت که او در درون خود قلبی پاک دارد. نوع برخورد او با مشکلات و دشمنانش در حال حاضر با زمانی که او تنها 13 سال داشت بسیار متفاوت است.

این که اکنون می‎دانیم سانسا به این زودی‎ها به شخصیتی پلید مانند سرسی و رمزی تبدیل نمی‎شود، خبر بسیار خوبی است، ولی این شخصیت ممکن است به حمایت‎های لیتل فینگر از او در فصل هفتم سریال Game of Thrones برای بر عهده گرفتن ریاست پادشاهی شمال با مشکل در تصمیم‎ گیری مواجه شود. همچنین می‎دانیم سانسا به برادر ناتنی خود، جان اسنو، حسودی می‎کند ولی با توجه به سخنان سوفی ترنر مبنی بر پاک بودن قلب سانسا، می‎توان امید داشت تنش بین این دو به بعد از جنگ بزرگ با وایت واکر‎ها موکول شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *