سوفی ترنر ساخت فیلم جدید مجموعه مردان ایکس (X-Men) را تایید و اعلام کرد که در این فیلم حضور خواهد داشت.

طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر ساخت و تولید فیلم جدید مجموعه X-Men با عنوان مردان ایکس: سوپرنوا (X-Men: Supernova) شنیده می‌شود. هرچند تاکنون ساخت این فیلم رسما تایید نشده است و گفته می‌شود نام این فیلم در زمان شروع تولید و فیلمبرداری تغییر خواهد کرد. با این حال، اطلاعات چندانی از این فیلم تا به امروز منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، به ساخت و تولید فیلم X-Men: Supernova اشاره کرده است. او پیش از این در فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) نقش جین گری را بر عهده داشت.

در حاشیه مراسم فرش قرمز بفتا امسال، سوفی ترنر مصاحبه‌ای را با وب‌سایت HeyUGuys انجام داده است. ترنر در این مصاحبه تایید کرد که او پیش از شروع تولید و فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones، در فیلمبرداری فیلم جدید مجموعه X-Men برای بازی در نقش جین گری حضور خواهد داشت. او همچنین در این مصاحبه تایید کرد که در چند فیلم دیگر نیز حضور دارد. ترنر گفت:

ما به شروع تولید و فیلمبرداری دنباله جدید فیلم X-Men نزدیک هستیم. به تازگی فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones به پایان رسیده است و من پیش از حضور در فیلمبرداری فیلم جدید X-Men، در چند پروژه دیگر نیز حضور خواهم داشت و سپس فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد. پس از آن من در فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور خواهم داشت.

Sophie Turner Jean Grey in X-Men: Apocalypse

طبق شایعات منتشر شده، فیلم بعدی مجموعه X-Men اقتباسی از داستان محبوب دارک فونیکس (Dark Phoenix) خواهد بود. پیش از این، اقتباسی آزادانه از این کامیک در فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand) استفاده شده بود، اما طرفداران خواستار اقتباسی وفادارتر از داستان محبوب کریس کلیرمونت نسبت به فیلم X-Men: The Last Stand، هستند. با این حال، تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم واکنش رسمی به این خبر نداشته است.

طبق خبرهایی که پیش از این منتشر شده است، فیلمبرداری فیلم X-Men: Supernova از تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۵ خرداد ۱۳۹۶) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعاتی از تاریخ اکران و عوامل دیگر این فیلم از جمله کارگردان، نویسنده و بازیگران، منتشر نشده است.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *