سونی تاریخ اکران «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو را تغییر داد

سونی تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را اعلام و تاریخ «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو در مورد قتل‌های خانواده منسون را تغییر داد. این فیلم بر اساس تصمیم تازه سونی دو هفته زودتر یعنی در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید. این استودیو در ضمن اعلام کرد که فیلم به تازگی چراغ سبز گرفته «زامبی‌لند ۲» در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ و فیلم و «زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» در روز کریسمس آن سال روی پرده می‌روند.

سونی علاوه براین بر آن شده تا فیلم «ریک پسر سفیدپوست» با بازی «متیو مک‌کانهی» را که قرار بود در تاریخ ۱۴ سپتامبر به صورت محدود اکران شود، به صورت گسترده و با تعداد سالن‌های بالا عرضه کند. بر اساس برنامه‌های جدید سونی، فیلم «Slender Man» به کارگردانی «سیلوین وایت» در تاریخ ۱۰ آگوست اکران می‌شود و تاریخ قبلی خود یعنی ۲۴ آگوست را به تریلر «جستجو» با بازی «جان چو» می‌دهد. در نهایت سونی اعلام کرد که فیلم اکشن «Bloodshot» وین دیزل در تاریخ ۲۱ فوریه منتشر می‌شود.

بدین ترتیب فیلم پرستاره «روزی روزگاری در هالیوود» با حضور «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی» و چندین ستاره بزرگ دیگر، همزمان با «Artemis Fowl» دیزنی اکران می‌شود. این فیلم قرار بود در تاریخ ۹ آگوست و به مناسبت پنجاهمین سالگرد قتل «شارون تیت» به دست پیروان «چارلز منسون» اکران بشود.

«زامبی‌لند ۲» نیز با بازگشت «اما استون»، «وودی هارلسون»، «جسی آیزنبرگ» و «ابیگیل برسلین» ساخته می‌شود، ۱۱ اکتبر در یک آخر هفته شلوغ در مقابل انیمیشن «خانواده آدامز»، «Goldfinch» برادران وارنر، اکشن «Jungle Cruise» و «از تاریکی می‌ترسی؟» فیلم فانتزی استودیوی پارامونت قرار می‌گیرد.

فیلم «زنان کوچک» گرویگ هم در کریسمس ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و با انیمیشن «The Call of the Wild» فاکس و اکشن کمدی «سوپراینتلجنس» نیو لاین رویارو می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *