به عقیده‌ی خیلی‌ها، جیم رایان (Jim Ryan) که مدیر بازاریابی سونی محسوب می‌شود، اکثراً نظرات درست و جالبی را بیان نمی‌کند؛ از انتقاد شدید به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل گرفته تا بی‌معنی‌ترین توجیه برای عدم رضایت سونی از اجرای بازی میان‌پلتفرمی بین پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان. با این حال، به‌نظر می‌رسد که وی نظر معقولانه و درستی نسبت به نینتندو و بازگشتن دوباره‌ی آن به میادین دارد.

رایان طی مصاحبه‌ای با Game Reactor، درباره‌ی صنعت بازی‌سازی و نینتندو گفته است:

من به دلایل بسیاری، این افزایش حضور شرکت‌ها در فضا و رقابت را خوب می‌دانم که باعث ایجاد مکالمه، هیجان و قطعاً بازگشت جدی و پرشور نینتندو می‌شود. من فکر می‌کنم که این اتقاقی عالی برای صنعت بازی‌سازی خواهد بود، زیرا به عقیده‌ی من، این صنعت زمانی قدرتمند است که نینتندو نیز قوی باشد.

جیم رایان به نکات خوبی اشاره کرده است و همه‌ می‌دانیم که نینتندو، نه تنها موفق به جذب مجموعه‌ی جدید و متفاوتی از مشتریان شده، بلکه با افزایش توسعه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار، به تقویت هرچه بیشتر صعنت بازی‌سازی کمک کرده است. همچنین، این شرکت کنسول جدید سوئیچ را عرضه کرده که تا به اینجای کار، عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است و ظاهراً این روند همچنان ادامه‌ دارد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *