سوپرایز نت‌فلیکس: قسمت سوم «Cloverfield» به زودی عرضه می‌شود

تریلر سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های «کلاورفیلد» در جریان برگزاری مسابقات سوپر بول به نمایش درآمد و اعلام شد این فیلم که «پارادوکس کلاورفیلد» (Cloverfield Paradox) نام گرفته بلافاصله پس از پایان مسابقه سوپر بول پنجاه و دوم در دسترس مشترکین سرویس نت‌فلیکس قرار می‌گیرد.

در تریلر این فیلم که داستانش یک دهه پس از حوادث قسمت اول اتفاق می‌افتد، تصاویری می‌بینیم از ساختمان‌هایی در حال سقوط و نیز ویرانه‌های شهری که در قسمت اول مشاهده کردیم. بنابر اعلام نت‌فلیکس، فیلم زندگی چند فضانورد از ملیت‌های مختلف در یک سفینه فضایی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن راه حلی برای بحران انرژی در زمین هستند.

پیش از انتشار تریلر، اطلاعات اندکی از فیلم در دست بود و تنها برخی رسانه‌های خبری مدعی بودند که قسمت سوم «ذره خدا» نام گرفته و اینکه داستان آن در دنیای قسمت اول (Cloverfield) و دوم (10 Cloverfield Lane) می‌گذرد. همچنین ماه گذشته ورایتی اعلام کرد که پارامونت برای خرید حق پخش فیلم با نت‌فلیکس در حال مذاکره است، اتفاقی که اکنون با انتشار تریلر در خلال پربیننده‌ترین رویداد تلویزیونی سال به تأیید رسید.

قسمت اول فیلم که با بودجه 25 میلیون دلاری به تولید رسید، در سال 2008 با افتتاحیه 40 میلیون دلاری اکران خود را آغاز کرد و در نهایت 170 میلیون دلاری در سراسر دنیا فروش کرد. قسمت دوم فیلم نیز که با 15 میلیون دلار بسته شد، در هفته اول اکران 24.7 میلیون دلار فروخت و اکران خود را با 72 میلیون دلار فروش داخلی به پایان برد.

فیلمنامه قسمت سوم فیلم هم که با 45 میلیون دلار تولید شده، توسط «ژولیوس اونا» به نگارش درآمده و کارگردانی شده و بازیگرانی چون «الیزابت دبیکی»، «دنیل برال»، «کریس اودود» و «دیوید اویلوو» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *