خانه ورزش اخبار ورزش سیمئونه: تصور می کنم رئال مادرید از ایسکو و BBC استفاده خواهد کرد

سیمئونه: تصور می کنم رئال مادرید از ایسکو و BBC استفاده خواهد کرد

0

جدال صدرنشین رقابت های لالیگا با تیم سوم جدول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز خواهد شد. سیمئونه در صحبت های خود پیش از بازی گفت:

ما انتظار حریفی را داریم که با قدرت به میدان خواهد آمد و در ۲۰ الی ۲۵ دقیقه نخست، فشار و سرعت بالایی خواهد داشت. تصور می کنم که آنها از BBC و ایسکو استفاده خواهند کرد و در این صورت نسبت به زمانی که کاسمیرو بازی کند، مالکیت توپ بیشتری خواهند داشت. بازی در برنابئو مثل بازی در هر ورزشگاه دیگری است، ما همیشه ۳ امتیاز را می خواهیم تا به اهداف خود برسیم. بازی، بازی است و وضعیت های مختلفی ممکن است رخ دهد که لزوماً به زمینه بازی ارتباطی ندارد. هر تیمی می تواند پیروز شود.

سیمئونه در ادامه راجع به اظهارات آنتوان گریزمن که اتلتیکو را مدعی پیروزی در این مسابقه خوانده بود، گفت:

هر بازیکنی که قرار باشد به میدان برود، باید هیجان پیروزی را حس کند و پاسخ گریزمن در این رابطه منطقی بوده است. رئال مادرید و آمار و ارقام آنها استثنایی هستند، آنها قهرمان لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان شده اند، صدرنشین لیگ و به دنبال قهرمانی هستند. اعداد گویای همه چیز است.

همیشه بهترین ها را برای گریزمن می خواهم، او رشد فوق العاده ای داشته چون همین را می خواست که یک مرد شود و تصمیم بگیرد. او در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگان است و در فصلی بسیار خوب امیدوار به دیدن بهترین عملکرد از جانب او هستیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *