«سیمپسون‌ها» 16 سال قبل بخشی از «جنگ بی‌نهایت» را پیش‌بینی‌ کردند

سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها»ی شبکه فاکس همچنان به پیش‌بینی آینده ادامه می‌دهد. اگرچه بیشتر این پیش‌گویی‌ها به مسائل سیاسی مربوط می‌شود، اما سریال این بار بخشی از فیلم «جنگ بی‌نهایت» را از ۱۶ سال قبل پیش‌بینی کرده است.

در اپیزود هجدهم از فصل سیزدهم سریال به نام (I Am Furious Yellow) که در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۰۲ روی ایر رفته، «استن لی» نویسنده داستان‌های مارول حضور کوتاهی دارد. این قسمت ماجرای نوشتن کتاب مصور «پدر خشمگین» توسط «بارت» براساس اخلاق تند پدرش «هومر» و تبدیل شدن او به «هالک شگفت‌انگیز» بازگو می‌شود. در صحنه مربوط به لی، سریال درواقع ماجرای هالک و عدم توانایی او در تبدیل شدن به هالک در «جنگ بی‌نهایت» را فاش می‌کند.

در قسمت سوم «اونجرز»، «بروس بنر» پس از آنکه به زمین بازمی‌گردد، هرچه تلاش می‌کند نمی‌تواند به هالک تبدیل شود. در این اپیزود از «سیمپسون‌ها» نیز «استن لی» عیناً همین کار را می‌کند. وقتی هومر به هالک تبدیل ‌شده، و سپس به دست چند افسر پلیس ناکار می‌شود، لی به خیابان می‌آید و می‌گوید هومر نمی‌تواند هالک باشد زیرا «هالک منم!» لی سخت تلاش می‌کند که هالک را پدیدار کند، اما درست مثل بنر در «جنگ بی‌نهایت» موفق نمی‌شود.

«مارک رافلو» (هالک) سپتامبر گذشته در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که صحبت از ظاهر شدن هالک در انتهای «جنگ بی‌نهایت» به میان آمده اما تیم نویسندگان درنهایت تصمیم گرفتند که این اتفاق رخ ندهد. رافلو می‌گوید: «از همان آغاز کشمکشی میان بنر و هالک وجود داشت و همه اینها به پرسشی بازمی‌گردد که «جاس ویدون» پس از مواجهه هالک با «اسکارلت ویچ» طرح کرد و من نتوانستم به راحتی پاسخ آن را بدهم زیرا قدرتمندترین موجود عالم از چه چیزی می‌تواند هراس داشته باشد؟ سپس فهمیدم که او بیش از هر چیز از بنر می‌ترسد. بنابراین از قسمت دوم «اونجرز» به این سو، روی این مسئله کار کردیم. در «ثور: رگنوراک» خیلی زیاد با آن بازی کردیم و در «جنگ بی‌نهایت» اول و دوم هم همچنان شاهدش خواهیم بود.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *