خانه سینما و تلویزیون اخبار شام آخر را با ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ مارول بخورید، پایان نزدیک است!

شام آخر را با ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ مارول بخورید، پایان نزدیک است!

0

شام آخر را با ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ مارول بخورید، پایان نزدیک است!

واقعا لازم نیست دوباره تکرار کنیم، اما جدا پایان نزدیک است! مارول استودیوز ده سال قبل با تولید فیلم سینمایی Iron Man و ترتیب دادن ملاقات تونی استارک و نیک فیوری استارت دنیای سینمایی مارول را زد، یک فرانچایز سینمایی که طی یک دهه اخیر پرطرفدارترین فیلم های دنیا در بستر آن ساخته شد، و به موفقیت های فراوانی رسید. MCU اکنون فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) که توسط رایان کولگر کارگردانی شده را روی پرده دارد، این فیلم اکران موفقی را پشت سر گذاشته و با اینکه اکنون تنها یک ماه از آغاز اکـران آن گذشته به فروش خیلی خوبی رسیده است. اما یک ماه و چند روز دیگر Avengers: Infinity War (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: ﺟﻨﮓ ﺍﺑﺪﯾﺖ) پا به گیشه می گذارد و اینطور کـه گفته شده قرار است یک نتیجه برای این جریان ده سالـه باشد، و همواره از آن بعنوان نقطه اوج دنیای سینمایی مارول یاد می شود.

بدون شک Infinity War یکی از بزرگ ترین فیلم های ابرقهرمانی تـاریخ است و هنوز نیامده شروع به جابجا کردن رکوردها کرده است؛ همین که ﭘﯿﺶفروش بلیط Infinity War در Fandango آغاز شد، تنها شش ساعت زمان برد تا طرفداران این فیلم دست به کار شوند و سراغ خرید بلیط بروند؛ به دنبال آغاز فروش بلیط، فیلم ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ ۳ رکورد سریع ترین فروش بلیط در بین عناوین ابرقهرمانی را زد، رکوردی که پیش از این در اختیار Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر و Black Panther (پلنگ سیاه) رایان کوگلر قرار داشت. این واقعا یک خبر خوب محسوب می شود.

فیلم Avengers: Infinity War ممکن است پرفروش ترین افتتاحیه MCU را رقم بزند؛ اینطور که به نظر می رسد و صدایش می آید، Avengers 3 یک افتتاحیه خیلی بزرگ و پرفروش را پشت خواهد گذاشت و قطعا در همان ابتدا رکوردهای زیادی را جابجا خواهد کرد. وبسایت Box Office Pro پیش بینی کرده که قسمت سوم ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ طی اولین سه روز اکرانش در آمریکای شمالی ۲۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت. قسمت اول Avengers با فروش ۲۰۷ میلیون دلاری در سه روز آغازین اکنون مدتهاست که رکورد بزرگ ترین افتتاحیه دنیای سینمایی مارول را در اختیار خودش قرار داده است. حال پیش بینی شده که قسمت سوم طی همان سه روز می تواند رکوردها را جابجا کند.

این فیلم توسط آنتونی و جو روسو (Captain America: Civil War) بر پایه ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻣﺎﺭﮐﻮﺱ ﻭ ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﻣﮏﻓﯿﻠﯽ کارگردانی شده، و یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال جاری میلادی است.

حال بعد از انتشار دومین تریلر رسمی و پوستر جدید، هنرمند مجازی که در شبکه های اجتماعی به Bosslogic معروف است، اخیرا یک پوستر جالب از فیلم Infinity War خلق کرده که واقعا بی نظیر و تماشایی است، این پوستر به همین جمله “پایان نزدیک است” اشاره دارد. همانطور که می بینید بچه های تیم ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ در کنار نگهبانان کهکشان مشغول خوردن شام آخر خودشان هستند. تقریبا تمام ابرقهرمانان MCU در این پوستر حضور دارند، حتی ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺭﭼﻪﺍﯼ و زنبورک را هم می توانیم در بین شخصیت ها مشاهده کنیم – اگر خیلی دقت کنید – البته جای یک نفر واقعا خالیست، حدس بزنید چه کسی!!

اخیرا ما خبرهای جالب و مختلفی در مورد Infinity War شنیده ایم، مثلا بتازگی حضور ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ (سریال Game Of Thrones) در این فیلم تایید شده، مارول چند روز قبل یک پوستر جدید از فیلم خودش منتشر کرد و مثل همیشه، پوستر شامل لیست بازیگران فیلم Infinity War هم بود و همین لیست تایید کرد که ستاره سریال پرطرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، آقای ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ را قرار است در این فیلم مشاهده کنیم. البته هنوز نمی دانیم که ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ چه نقشی در فیلم جدید مارول دارد، و برای فهمیدن آن باید صبر کنیم تا اکران فیلم آغاز شود.

همچنین، به نظر می رسد کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War حضور داشته باشد؛ کارگردان های ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ جدید در اظهارات تازه خودشان حضور کاپیتان مارول را تایید کرده انـد. جو روسو گفته است که: “مـا تعدادی شخصیت زن بزرگ در این فیلم داریم … کاپیتان مارول در این فیلم است، بیوه سیاه، جادوگر سرخ، و ما واکاندا را داریم که در راه هستند و در اینجا گروهی از شخصیت ها وجود دارند که از دنیای واکاندا می آیند … ما واقعا واقعا افتخار می کنیم که توانستیم کاپیتان مارول را در این فیلم معرفی کنیم.” البته این صحبت ها بطور دقیق حضور کارول دنورز در Avengers 3 را تایید نمی کنند، اما ممکن است یک تاییدیه باشد، چون این امکان وجود دارد که روسو در صحبت هایش به بازیگران مونث هر دو قسمت Avengers اشاره کرده باشد، هرچند اینطور به نظر نمی رسد.

از طرفی، اعلام شده که تانوس و ثور بیشترین زمان نمایش را در Infinity War دارند؛ به تازگی طی یک گفتگو با Fandango آقای جو روسو در مورد زمان نمایش شخصیت ها در فیلم جدیدش توضیح داد و به این اشاره نمود کـه بعضی از شخصیت ها نسبت به بقیه صاحب زمان بیشتری برای نمایش شده انـد. جو روسو گفته است که: “تانوس یک مقدار باورنکردنی اسکرین تایم در این فیلم دارد، از راه های زیادی من می گویم که این فیلم او است … ما می خواستیم داستانی را بگوییم که آنها انتظار ندارند، و داستان از نگاه یک شرور گفته می شود، که من فکر می کنم خیلی ناب و ریسکی باشد برای یک فیلم تجاری که مخاطبانش را غافلگیر کند … پس من فکر می کنم تانوس یک مقدار باورنکردنی اسکرین تایم در این فیلم دارد، و فکر می کنم شما در خواهید یافت که ثور یک قوس داستانی جالب در فیلم دارد. او در خط مقدم دیگر فیلم های Avengers نبوده است اما نقش مهمی در این فیلم دارد، پس من می گویم تانوس و ثور.”

اکران این فیلم از ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ آغاز می شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *