خانه ورزش اخبار ورزش شانس بزرگ قلعه‌نویی در دربی؛ گلر ۱۵ میلیونی

شانس بزرگ قلعه‌نویی در دربی؛ گلر ۱۵ میلیونی

0

قلعه‌نویی هفته آینده روی نیمکت ذوب‌آهن یکی از حساس‌ترین دیدارهایش را در این تیم تجربه می‌‌کند. یعنی دربی اصفهان. قلعه‌نویی در کل با دربی و دربی‌اصفهان غریبه نیست و خوب می‌داند اتفاقی که برای سپاهان افتاده تا چه حد به او و تیمش برای این بازی حساس از نظر روانی کمک خواهد کرد و اوضاع روانی تیم حریف را به هم خواهد ریخت.

سپاهانی‌ها برای این بازی حساس با مشکل عجیب و غریبی به نام بدون دروازه‌بان بودن دست و پنجه نرم می‌کند. لی‌اولیویرای مصدوم به احتمال زیاد به بازی نخواهد رسید و حتی اگر کادرپزشکی تمام تلاشش را انجام دهد که او را به این بازی برساند مطمئنا یک دروازه‌بان نصفه و نیمه ناآماده درون دروازه خواهد ایستاد.

دروازه‌بان دوم این تیم، اوضاع بدتری دارد. درحالی‌که همه منتظر او بودند تا از مصدومیتش به تمرینات برگردد مشخص شد نیاز به جراحی دارد و بنابراین تا اطلاع ثانوی نباید منتظر او بود.

به همین دلیل، سپاهان و کرانچار مجبور شدند به مهدی صدقیان بازی بدهند که هیچ تجربه ای در لیگ برتر نداشت. با او بود که دروازه سپاهان در مشهد برابر پدیده گلباران شد. صدقیان در جریان بازی برابر پارس جنوبی، با اشتباه داور از زمین اخراج شد و بدین ترتیب دربی را از دست داد.

حالا سپاهان برای دربی فقط یک دروازه بان دارد به نام کی خسروی. گلری فوقالعاده جوان که مبلغ قراردادش فقط ۱۵ میلیون تومان است. او موفق به مهار پنالتی پارس جنوبی شد ولی در سایر دقایق ثابت کرد بی تجربگی برای یک دروازه بان چه معضلی ایجاد می کند.

کرانچار برای دربی حساس این هفته دو انتخاب دارد. یا اولیویرای ناآماده و دور از شرایط بازی یا دروازه‌بان چهارم تیم. انتخابی که هر دو سر آن‌ها شاید یک انتخاب بازنده باشد.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *