شایعاتی مبنی بر شروع ساخت فیلم «Pirates of the Caribbean 6»

با توجه به شایعات جدید این طور به نظر می‌رسد که ساخت فیلم «Pirates of the Caribbean 6» به طور رسمی شروع شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا این بار نیز «جانی دپ» را در نقش کاپیتان محبوب خود خواهیم دید یا خیر؟

به گزارش خبرگزاری «Geeks World Wide» فعالیت‌های اولیه برای ساخت فیلم «Pirates of the Caribbean 6» شروع شده و «یوآخیم رونین» دوباره در نقش کارگردان فیلم ظاهر خواهد شد. «تد تد الیوت»، «تری روسیو» و «جف نیتانسون» نیز نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارند در حالی که «نایجل فلپس» دوباره مسئول طراحی فیلم خواهد بود.

با توجه به اینکه «یوآخیم رونین» در حال حاضر مشغول کارگردانی «Maleficent 2» است، فیلمبرداری «Pirates of the Caribbean 6» احتمالا در سال 2020 یا 2021 یا حتی اوایل 2022 آغاز خواهد شد. با این حال بازگشت «جانی دپ» در نقش کاپیتان جک اسپارو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد مخصوصا اینکه فیلم «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» با فروش جهانی 794 میلیون دلاری فروشی ضعیف‌تر نسبت به «Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides» داشت که فروش جهانی برابر با 1 میلیارد دلار داشت.

این کسری در فروش همراه با شایعات آزار خانگی همسر «جانی دپ» موجب شده بسیاری بر این باور باشند که حضور «جانی دپ» دیگر عامل مثبتی به شمار نمی‌آید. این شایعاات پس از حمله طرفداران به «جی کی رولینگ» و استودیو برادران وارنر پس از ساخت فیلم «Fantastic Beasts» شدت گرفت. کمپانی دیزنی پس از اخراج کارگردان فیلم «Guardians of the Galaxy»، «جیمز گان» مورد تمجید و انتقاد بسیاری قرار گرفته و به همین دلیل به شدت زیر میکروسکوپ قرار گرفته است. باید دید دیزنی در مورد حضور یا عدم حضور «دپ» در فیلم «Pirates of the Caribbean 6» چه تصمیمی خواهد گرفت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *