طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری پیرامون بازی Assassin’s Creed Origins که نسخه بعدی سری بازی Assassin’s Creed قلمداد می‌شود، منتشر شده است. در جدیدترین شایعه پیرامون این موضوع اعلام شده Assassin’s Creed Origins سه برابر بزرگ‌تر از Black Flag خواهد بود.

بر اساس ادعای فردی با نام کاربری Ummmlolwtf در انجمن Reddit بخش عمده‌ای از تیم سازنده این بازی همان افرادی هستند که در ساخت Assassin’s Creed 4: Black Flag نقش داشتند. همچنین «اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail) وظیفه کارگردانی آن را بر عهده‌دارد و وظیفه نوشتن داستان بازی Assassin’s Creed Origins به «داربی مک‌دوینت» (Darby McDevitt) محول شده است. این عنوان سه برابر بزرگ‌تر از Black Flag خواهد بود؛ موضوعی که کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد! زیرا نسخه چهارم این مجموعه یکی از بزرگترین عناوین جهان باز در سبک خود به شمار می‌رود.

Ummmlolwtf در ادامه صحبت‌هایش آورده است که سفرهای دریایی (نه مبارزات به آن شکی که پیش از این شاهدش بودیم) به Assassin’s Creed Origins بازخواهد گشت. همچنین بازیکنان می‌توانند در بازی یک عقاب داشته باشند و سیستم مبارزات به آنچه که در بازی تحسین شده Witcher 3: Wild Hunt دیدیم، نزدیک شده است. همچنین این بازی در ماه اکتبر (مهر/آبان 1396) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. یک نسخه از Assassin’s Creed Origins برای نینتندو سوئیچ در دست ساخت قرار دارد که اندکی با نسخه‌های اصلی بازی تفاوت دارد.

 گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *