خانه سینما و تلویزیون اخبار شایعه: فیلم Flashpoint در سال 2020 اکران خواهد شد

شایعه: فیلم Flashpoint در سال 2020 اکران خواهد شد

0

طبق گزارشات جدید، اثر مستقل شخصیت «فلش»، فیلم Flashpoint در سال 2020 اکران خواهد شد.

در حال حاضر، فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) قسمت بعدی از «دنیای سینمایی توسعه یافته دی سی» (DCEU) است و پس آن فیلم‌های «آکوآمن» (Aquaman)، «شزم» (Shazam!)، «زن شگفت انگیز 2» (Wonder Woman 2) در سال 2019 و فیلم‌های «سایبورگ» (Cyborg) و «ارتش گرین لنترن» (Green Lantern Corps) در سال 2020 به نمایش در خواهند آمد. فیلم Flashpoint در ابتدا قرار بود پس از لیگ عدالت به نمایش در بیاید. در آن زمان توسعه نسخه سینمایی فلش به سرعت در حال پیشروی بود و «سث گراهام اسمیت» (Seth Grahame-Smith) انتخاب شده بود تا فیلم را جلوی دوربین ببرد اما به دلیل داشتن تفاوت‌های خلاقانه، پروژه را ترک کرد تا «ریک فمویوا» (Rick Famuyiwa) جایگزین او شود. اما فمویوا هم انصراف داد تا این فیلم بدون کارگردان شود و تاریخ اکران‌اش هم مدتی بعد از روی تقویم سینمایی دی سی حذف شد.

حال به نظر می‌رسد که دی سی توسعه فیلم Flashpoint را جدی‌تر از قبل دنیا می‌کند. شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) اخیرا دو تاریخ در سال 2020 را رزرو کرده است: «14 فبریه» (25 بهمن 1398) و «5 ژوئن» (15 تیر 1399) اما اعلام نکرده که کدام فیلم‌ها در این دو تاریخ اکران می‌شوند. طبق شایعات، «جوخه انتحار 2» (Suicide Squad 2) در روز ولنتاین اکران می‌شود و حال طبق اخبار منتشر شده از سوی «فوربز»، فیلم Flashpoint هم احتمالا در سال 2020 و در فصل تابستان اکران خواهد شد. این خبر هنوز رسما تایید نشده است و احتمالا باید تا زمان اکران لیگ عدالت منتظر بمانیم.

عنوان جدید فیلم فلش در کامیک کان 2017 اعلام شد و همان‌طور که از اسم‌اش پیدا است، از مجموعه کامیک‌های Flashpoint که در سال 2011 منتشر شد، اقتباس خواهد شد. برای آن‌هایی که با فلش پوئنت آشنا نیستند، در این داستان، فلش در زمان سفر می‌کند، مادرش را نجات می‌دهد و به همین دلیل، دنیا وارد یک خط زمانی جدید می‌شود. این کار فلش، باعث می‌شود که تغییرات بدی در دنیا صورت گیرد و فلش برای برگردان‌ دنیا به حالت عادی، باید یکبار دیگر به گذشته بازگردد. این مجموعه کامیک بسیار موفق بود و بدیهی است که استودیو به سراغ اقتباس آن برود اما برای موفقیت، آن‌ها نیازمند یک کارگردان قدرتمند هستند. در حال حاضر نام‌هایی همچون «رابرت زمه‌کیس» (Robert Zemeckis) و «متیو ون» (Matthew Vaughn) شنیده می‌شوند اما تا معرفی رسمی کارگردان، باید مدتی منتظر بمانیم.

اگر ساخت فیلم Flashpoint از ژانویه 2018 آغاز شود، قطعا در سال 2020 شاهد اکران آن خواهیم بود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *