شایعه لغو همکاری «سونی» و «کوئنتین تارانتینو»

«کوئنتین تارانتینو» کارگردان معروف هالیوود در شرف ساخت فیلم جدیدش دچار مشکلات رسانه‌ای شده است. او به دلیل ادعای «اوما تورمن» در رابطه با تصادف در صحنه فیلمبرداری فیلم «Kill Bill» و وارد شدن جراحت دائمی به این بازیگر و انتشار ویدیو مصاحبه با «هاوارد استرن» در سال 2003 و حمایت از «رومان پولانسکی» در پرونده تجاوز، تحت انتقادات شدیدی است. طبق گزارش «Showbiz411» این انتقادات، کمپانی «سونی» را نیز در رابطه با همکاری در فیلم جدید «تارانتینو» دچار شک و تردید کرده است. این فیلم درباره قتل‌های «چارلز منسون» و گروه پیروانش در سال 1969 است که «شارون تیت»، همسر «رومن پولانسکی» نیز یکی از قربانیان این حادثه بود. طبق گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد که «پولانسکی» یکی از شخصیت‌های کلیدی فیلم محسوب می‌شود. تارانتینو اخیرا سکوتش را در رابطه با هر دو پرونده شکسته و از «اوما تورمن» و قربانی پرونده «پولانسکی» عذر خواهی کرده است اما به نظر می‌رسد کمپانی «سونی» راه ساده‌تر را ترجیه می‌دهد که به معنای عدم ادامه همکاری با «تارانتینو» خواهد بود.

نکته جالب توجه دیگر این است که فیلم جدید تارانتینو بودجه‌ای حدود 200 میلیون دلار دارد و به این ترتیب پر هزینه‌ترین فیلم این کارگردان به حساب می‌آید. طبق قاعده قبلی، این فیلم باید فروشی حدود 400 میلیون دلار داشته باشد و تنها فیلم «تارانتینو» که موفق به کسب چنین فروشی شد، «Django Unchained» با 425.4 میلیون دلار بود. «تارانتینو» هرگز جزو کارگردانانی نبوده که رکورد فروش باکس آفیس را بشکند و این ممکن است یکی دیگر از دلایل عقب کشیدن «سونی» از معامله باشد.

«لئوناردو دیکاپریو» نقش ستاره فراموش شده‌ای را که یک سریال موفق داشته و اکنون به دنبال بازی در سینما و بازپس گیری شهرت قبلی خود است. فیلم در لس آنجلس اتفاق می‌افتد، همکار او، «تام کروز» یا «برد پیت»، نیز به دنبال هدف مشابهی است. در همین حال مرگ وحشتناک «شارون تیت» و چهار تن از دوستانش به دست فرقه پیروان «چارلز منسون»، سایه‌ای ترسناک بر روایت اصلی داستان می‌اندازد. انتظار می‌رود که «مارگو رابی» در نقش «شارون تیت» ظاهر شود. در صورت عدم بروز مشکل انتظار می‌رود که این فیلم در آگوست 2019 اکران شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *