شبکه CW سریال Wonder Girl را با بازیگری لاتین‌تبار می‌سازد

«گرگ برلانتی» و شبکه‌ی CW سریال تلویزیونی «دختر شگفت‌انگیز» (Wonder Girl) را بر اساس شخصیت‌های دی‌سی تولید می‌کنند. «دیلین رودریگز» شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این درام ابرقهرمانی خواهد بود. «جوئل جونز» خالق شخصیت «دختر شگفت‌انگیز» است.

سریال «دختر شگفت‌انگیز» به نویسندگی رودریگز داستان‌هایی پیرامون «یارا فلور» روایت می‌کند، دختری لاتین‌تبار که یک «جنگجوی آمازونی» زاده شده و متوجه می‌شود که «دختر شگفت‌انگیز» است. او با قدرت‌های جدیدش باید علیه نیروهای شیطانی که می‌خواهند دنیا را نابود کنند مبارزه کند. شخصیت «یارا فلور» برای اولین بار ژانویه آینده در کتاب‌های کامیک دی‌سی (Future State: Wonder Woman) ظاهر خواهد شد.

این اولین سریال تلویزیونی ابرقهرمانی دی‌سی با یک شخصیت لاتین‌تبار است. رودریگز که خود در خانواده‌ی کوبایی مهاجر متولد شده، در تولید این پروژه با «برلانتی پروداکشنز» و برادران وارنر همکاری می‌کند.

رودریگز سابقه‌ی نویسندگی در «ملکه جنوب» (Queen of the South) شبکه‌ی USA را دارد. فیلمبرداری فصل پنجم این سریال به‌تازگی در نیواورلئان آغاز شده است. رودریگز از فصل دوم به این سریال که یکی از پربیننده‌ترین عناوین اریجینال و متن محور شبکه است پیوسته بود.

شخصیت «دختر شگفت‌انگیز» با نام «دانا تروی» اولین بار در سال ۱۹۶۵ در کتاب‌های کامیک دیده شده بود. این شخصیت نیز مانند «یارا فلور» نسخه‌ی نوجوان «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) است.

کمپانی برلانتی سریال‌های «بت‌وومن» (Batwoman)، «افسانه‌های فردا» (DC’s Legends of Tomorrow)، «فلش» (The Flash)، «سوپرگرل» (Supergirl) و «آذرخش سیاه» (Black Lightning) را برای CW تولید کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *