اگر فکر کردید که داستان «آخرین مرد روی زمین» (The Last Man on Earth) ممکن است ناتمام باقی بماند یا «گاتهام» (Gotham) قبل از آغاز بتمن به پایان برسد، اشتباه کرده‌اید زیرا شبکه فاکس (FOX) هر دوی این سریال‌های پرطرفدار را برای فصل چهارم تمدید کرد.

عملکرد مناسب سریال گاتهام باعث شد تا تمدید شدن آن را در هاله‌ای از ابهام قرار نگیرد، نکته جالب این است که فصل آتی این سریال شرکت «دی سی» (DC)، همراه با سریال «بااستعداد» (The Gifted) شرکت «مارول» (Marvel) پخش خواهد شد!

در سریال گاتهام، بازیگرانی همچون «دونال لوگ» (Donal Logue) در نقش «هاروی بولاک» (Harvey Bullock)، «مایکل چیکلیس» (Michael Chiklis) در نقش کارآگاه «ناتانیل بارنز» (Detective Nathaniel Barnes)، «شان پرتوی» (Sean Pertwee) در نقش «آلفرد» (Alfred)، «ارین ریچاردز» (Erin Richards) در نقش «باربارا کین» (Barbara Kean)، «دیوید مزوز» (David Mazouz) در نقش «بروس وین» (Bruce Wayne)، «کوری مایکل اسمیت» (Cory Michael Smith) در نقش «ادوارد نیگما / ریدلر» (Edward nygma / the Riddler) و «کریس چاک» (Chris Chalk) در نقش «لوسیوس فاکس» (Lucius Fox) حضور دارند.

سریال گاتهام توانست 7.56 میلیون نفر را برای فصل اول و 5.37 میلیون نفر را برای فصل دوم پای تلویزیون بکشاند. هنوز آمار دقیق بینندگان فصل سوم منتشر نشده است اما ظاهرا برای شبکه فاکس کافی بوده‌ است تا فصل چهارم را بسازد.

سریال The Last Man on Earth

و اما سریال آخرین مرد روی زمین که برخلاف گاتهام، امکان کنسل شدن آن وجود داشت، یک شانس دوباره دریافت کرد تا آن هم با فصل چهارم بازگردد.

ویل فورته (Will Forte) که ظاهرا خودش هم از تمدید سریال غافل‌گیر شده بود، در این مورد گفت:

همین حالا فهمیدم که قرار است فصل چهارم آخرین مرد روی زمین را بسازیم!!! نمی‌توانم به اندازه کافی از شما به خاطر حمایت‌هایتان تشکر کنم.

اگر احیانا با سریال کمدی آخرین مرد روی زمین آشنایی ندارید، داستان آن در سال 2020 اتفاق می‌افتد و در مورد زندگی مردی به نام «فیل میلر» (Phil Miller) است که روزی یک فرد معمولی و عاشق خانواده‌اش بوده و هم‌چنین از شغل خود در بانک تنفر داشته است؛ اما پس از اینکه یک ویروس کشنده در کره زمین پخش می‌شود، حالا به آخرین امید نسل بشر برای بقا تبدیل شده است. او که امیدی ندارد، تصمیم می‌گیرد خودکشی کند اما متوجه می‌شود که بازماندگان دیگری هم وجود دارند. در این سریال، علاوه بر فورته، بازیگرانی همچون «کریستین شال» (Kristen Schaal)، «جانیری جونز» (January Jones)، «کلیئوپاترا کلمن» (Cleopatra Coleman) و «مری استینبرگن» (Mary Steenburgen) به ایفای نقش می‌پردازند.

هفته آینده اخبار بیشتری مرتبط با تمدید این دو سریال از سوی شبکه فاکس خواهیم شنید اما آیا منتظر فصل چهارم این دو سریال محبوب هستید؟

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *